- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. április 24. - Antibaby
Szabadságolnom kellene magam már régóta. Ráadásul mindenki nyűgös és nagyon érzékeny. Sorban sértődnek meg, vagy inkább mondjuk úgy, sorban tolnak le az ismerőseim, ezt sem csináltam, azt sem csináltam, nem hívtam fel névnapjára, nem küldtem egy sort sem szülijére, állandóan lemondom vagy átrakom máskorra a találkaidőpontokat, nem kérdezem meg, milyen volt a hétvége, nem köszöntem meg a tiszteletjegyeket... blabla. Mindannyiuknak igaza van. Restellem. Link lettem, nem tudom, miért. Néhányan legyintenek: csak szerelmes. Oké, erre fogom fogni, amíg rendbe nem hozom, amit elcseszek éppen. A barátságot ápolni kell, a barátok fontosak. Még új, hogy ilyen sokan vannak.
Én, nowdays: szerelmes, boldog, fáradt.
Hamarosan birtokolni fogom őt. Hosszan tanakodtam, megjutalmazzam-e magam vele abból az alkalomból, hogy különösebb erőfeszítés nélkül egyetlen hónap alatt sikerült kikecmeregnem az anyagi válságból. Épp a nemleges válasz felé hajlottam, amikor barátnőm meglátta a fotót, és ujjongva visította: fúúúú, ez nagyon-nagyon illik hozzád! S tényleg. Még megmutatom Drisnek, aztán valószínűleg megköttetik a business.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr556821493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bahha 2007.04.27. 15:57:49

a cipő nem mellesleg gyönyörű.

2582 2007.04.27. 17:17:14

:) tudtam, hogy neked tetszeni fog. azóta örökbe fogadtam.

tmcdie 2010.04.17. 02:24:16

3soYUc nqddzncgorlw, [url=http://qgzmgqktpryq.com/]qgzmgqktpryq[/url], [link=http://lfciubiwdsed.com/]lfciubiwdsed[/link], http://clzlqdljdobo.com/
süti beállítások módosítása