- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Barátnősdi

2007. május 16. - Antibaby
Ültünk a Bobekben, egy-egy zöldséges szendvics és mentás limonádé (szívószállal!) felett, s akkor ő felsikított: "Teee! Hónapok óta nem kívánom a húst. Rá se tudok nézni. S tudod, mit vettem észre? Amíg húst eszik az ember, bizonyos dolgoknak nem érzi az ízét..."
Bőszen bólogattam, de inkább teletömtem a számat, nehogy megszólaljak. Nem szeretném, ha később úgy emlékezne, mintha rábeszéltem volna, vagy egyáltalán az én ötletem lett volna. Csak mondta, mondta, kitisztul a szervezet, jobban érzi magát, nem punnyadt ebéd után, és jééé, tényleg csodás íze van jó pár dolognak, amiről korábban nem is gondolta. Muszáj volt hozzászólnom, hát kinyögtem, avokádó, mozzarella, humusz... Értem, miről beszél. Én ne érteném?!
Érintőlegesen beszéltünk a fiúkról is (úgy két és fél órát, s csak kettőről), ami röhögésbe fulladt, muszáj volt kinevetnünk magunkat. Mert miért van az, hogy mindig mi problémázunk? A férfiaknak, ha megvan a nő, minden jó úgy, ahogy van, nekünk meg még a legjobb kapcsolatban, a legnagyobb tolerancia mellett is akad néhány dolog, ami zavar, amin változtatnánk.
Igaz barátnő pedig az, aki kimondatlanul is felismeri, hol és miben tud nagyot segíteni. Saját maga dobta be, táncolni fogok, feloldódni, elvisz, segít, figyel rám. Ha pedig nem tetszik, hazajön velem. Ha neki sikerült a világ "legmagábagubózósabb", legdepisebb csajából kinyílni (bírom a pozitív életszemléletét, szerinte pl. azért csodálatos, hogy későn érő típus, mert így tovább lesz boldog), nekem is menni fog a táncparkettel való megbarátkozás. Szükségem lenne rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr1006821509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

43055 2007.05.16. 09:12:00

Én alkalmanként vagyok húsevő, vagyis néha megkívánom és akkor megeszem. Van, hogy hetekig nem kivánom. Egyébként pedig úgy vagyok vele, hogy amit a szervezet kíván, arra szüksége is van, így ha zöldséget kíván, azt kell enni, ha halat akkor meg azt.

4651 2007.05.16. 11:27:44

A Karinthy utca 27-ben, nagyon finom humuszt árusítanak kimérve. Én azt is nagyon szeretem a saját készítésű mellett. Az avokádót nagyon ritkán kívánom. Évente 1-2 alkalom. Pedig nagyon egészséges, jó lenne többet enni belőle. Főleg, hogy most már ennyire elérhető áron és mennyiségben árulják a sima közértekben is.

bahha 2007.05.16. 18:30:06

mi az a humusz? ti földet esztek :D

2582 2007.05.16. 18:55:03

Csicseriborsó-krém. Az egyik legjobb kaja. Nagyon finomság.

43055 2007.05.17. 08:27:29

Meg a babpástétom! :)
süti beállítások módosítása