- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Woodoo pucera

2007. május 19. - Antibaby
Dühömet ablakpucolásba folytottam. A takarítás jobb, mint bármilyen woodoo bábu, a piszok a mérgünket tárgyát képező személy. Addig kapargatjuk, amíg teljesen eltűnik. Felszabadító érzés.
Közben azon merengtem, anyukám mekkora ügyet csinált mindig is a takarításból, de legfőképpen az ablakpucolásból. Évente max. kétszer, hatalmas nyögésekkel kísérve látott neki, s én mindvégig azt hittem, ez egy nagyon nagy meló. Mostmeg kész lettem 3 ablakkal 15 perc alatt. Pikk-pakk megvan, aztán csilli-villi. Palacsintasütés dettó. Elgondolkodtató, vajon mennyi mindennel lehetek így. Belém rögzült, hogy nehéz, úgysem sikerül, úgysincs hozzá erőm, tehetségem, úgysem fogok tudni megfelelni. S vajon hány   ember filózik ilyesmin ablakpucolás közben?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr736821535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

4651 2007.05.20. 18:11:47

Szerintem ez mindenhol így megy.

elwen 2007.05.22. 08:59:12

nálam a három ablak összesen 24 ablakszárny, na azt pucold le 15 perc alatt :-)
süti beállítások módosítása