- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

25 Live Budapest

2007. május 24. - Antibaby

GYÖNYÖRŰ volt. Ez a megfelelő jelző. Gyönyörű. Tökéletes, felülmúlhatatlan, flawless. Maximális igényesség, igen, igényesség, ez az, ami mindig eszembe jut róla. Életem legjobb koncertje. Nagyobb, színesebb, szélesvásznúbb, mint a müncheni. Pedig az sem volt kismiska.
GM november óta mintha fogyott volna, s pár évet fiatalított, a mozgása emlékeztetett legszebb harmincas éveire. A koncepció ugyanaz maradt, mint az őszi turnén, de átszerkesztett, kibővített formában. A látvány és a hang két órás folyamatos orgazmus. Szeretnék leborulni a kivetítőn futó képek megálmodója előtt.
S mennyire nem ismerem magam, méghogy nem táncolok... A második számnál már alig bírtam, hogy fel ne pattanjak. Megfelelő zene, hangulat, társaság, és már megy is.
Kellemesen csalódtam a közönségben is, sötétben egész jól mutatnak és hangzanak. :) Az igazság az, hogy dögösek voltak, tudták a szövegeket, és annyira imádták GM-t, hogy még a kivetítő is belepirult a háta mögött. Szerintem George Michael egy életre megtanulta, a kevesebb néha több. Mondjuk letapizott egy srác, s leöntötték a hátam sörrel, de az utóbbi már olyan általános, hogy inkább akkor szólok, ha nem. A "tilos bevinni műanyag flakont" szabályt pedig ilyen kulturáltan sikerült betartani.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr366821565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ági 2007.05.24. 05:34:15

Nagyon-nagyon jó volt, és sztem láttalak is téged. :-)

Reni 2007.05.24. 13:32:49

Elképesztő volt! Tényleg klassz volt a közönség is, csak a rutintalanabbak azt hitték:a "Jó éjszakát Budapest" után lehet hazamenni...

2582 2007.05.24. 14:04:10

Igen, érthetetlen, hogy valaki tényleg azt hiszi, Freedom nélkül vége egy 25 éves pályát összefoglaló koncertnek. :) De menjenek csak, több hely volt táncolni.

vimizo 2008.05.24. 21:43:35

:) Nekem is ma jutott eszembe a koncert :) IMÁDTAM minden másodpercét...

Puss 2011.07.03. 18:53:37

That’s more than sebnsile! That’s a great post!

Lottie 2011.07.04. 18:02:25

Good to see a taenlt at work. I can’t match that.
süti beállítások módosítása