- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Blogos láncok

2007. május 25. - Antibaby
Bírom, hogy a legtöbb blogger igyekszik leszögezni, utálja ezeket a játékokat, de nem akarja megbántani kispistát. Úgyhogy most utoljára, pedig hülyeség az egész. Igen, hülyeség, és mégis, én bevállalom, hogy szeretem.
Szeretem, ha meghívnak, mert gondoltak rám, kíváncsiak a válaszaimra.
Szeretem a mások által megadott témákat, amikről talán én sosem írnék magamtól, de így el kell gondolkodnom rajtuk, s bár előre megszabottak, mégis a saját arcomra szabhatom.
Szeretem, hogy lehet "terjeszkedni". Egy újabb alkalom, hogy linkeljük egymást. Miért baj ez? Barter. :)
Szeretem várni, hogy amit továbblökök, abból mások mit hoznak ki.
S nem utolsó sorban leszögezem, nem erőszak, nem kötelező, egészen nyugodtan nemet mondhat, aki tényleg utálja.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr816821579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

16668 2007.05.25. 15:16:03

az nem barter? (egyébként egyetértek, ugyanígy fikázza mindenki a goldenblogot, aztán meg izgul hogy ki és hogy nyer vagy ő bekerül e...)

2582 2007.05.25. 15:34:30

de igen, javítom.

sunnyboy 2007.05.25. 16:32:48

már éppen akartam írni, hogy besértődtem, mert nekem nem küldöd:):):)...de tudom, hogy miért nem:)

5535 2007.05.25. 18:23:21

hát akkor most ezzel teljesen egyetértek (már csak önös érdekből is). Mert ilyen ismerős érzéseket találok: "nagyváros esti forgatagában kávézni egyet a kedvesünkkel egy étterem teraszán" vagy "Ami érdekel, azt megnézzük, amire nem jut idő, azt nem." meg ezer apróság. Same, same, but different, ahogy a művelt thai mondaná.
süti beállítások módosítása