- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Tegnap, tavaly

2007. június 01. - Antibaby
Már most mulatságos eredménye van a "nap problémája" kísérletnek. Tegnap totál elfelejtettem felírni bármit is, ma reggel aztán törhettem a fejem, mi volt a legnagyobb bajom. Hát, nem sok minden jutott eszembe. Ha nagyon akarnám, fel tudnék fújni apróságokat, amik ráadásul az egész nap ismeretében nem is problémák. S már három-négy napja így vagyok: jól.
Kíváncsiságból megnéztem, mi foglalkoztatott egy évvel ezelőtt. Hát, a hasamat fogtam a nevetéstől, amikor ezt a postot megtaláltam: "Már-már azt gondolom, George Michael telefonszámát egyszerűbb lenne megszerezni, mint azt a nyomorult jegyet." Akkoriban szétizgultam magam, hogy sikerül-e látnom egyszer még az életben egy GM-koncertet. Ha akkor valaki azt mondja, kettő is lesz belőle, valószínűleg hülyének nézem.
S néhány nap híján tavaly ilyenkor szakítottunk Dris-sel, s lépett be ismét az életembe Ex. Basszus, ennek már egy éve?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr606821605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vimizo 2007.06.02. 00:15:17

Szia! Visszajöttem olvasni Téged. Multheti koncert bejegyzésedet is elovastam:) S nem csak azt, hanem az egész blogodat. Most végeztem. Családom mára kitagadott...de megérte. Jó olvasni az írásaidat! üdv Hajni

bahha 2007.06.02. 10:28:09

ha egyszer björk koncertre készülsz (bárhová), feltétlenül magaddal kell vinned engem!! mi is lassan egy éve járunk ww-vel :)

2582 2007.06.02. 11:07:58

Te jó ég, Hajni, te egy mazochista csaj vagy! De persze örülök neked. :) Bahha, ülj le, kapaszkodj meg: voltam már Björkön. (Bocs) Pecsa, valamikor 1995-ben. Eszméletlen jó volt.

bahha 2007.06.02. 11:42:47

és miért nem hívtál?? :D

vimizo 2007.06.03. 22:05:23

Mazohista:) Álmos is voltam tegnap este a lagziba :))) De ha valami érdekel, nehezen hagyom abba, és pénteken tudtam olvasni, apjuk rendezte az aprókat. Én pedig örülök hogy írsz:)

Keys 2011.07.03. 12:14:20

Good point. I hadn't touhhgt about it quite that way. :)

Hank 2011.07.04. 18:10:04

Good to see a tlanet at work. I can’t match that.
süti beállítások módosítása