- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby

2007. június 13. - Antibaby
Tegnap a bánikbetegezés napja volt, ma pedig minden kedves ismerős figyelmeztetett, venni kellene terhestesztet. Merthogy még mindig szédülök, viszont a rókázás ellenére meg bírnék enni egy elefántot (szójából - hihi) egy ültő helyemben. El is mentem humuszozni a város legjobbjának tartott helyre, muszáj volt kimozdulnom egy kicsit. Nos, a vendéglátó egység maga inkább taszító volt számomra, mint kellemes, de a humusz kifogástalan. Elvitelre bármikor kiváló, s a többi, általam ismert büfééhez képest olcsóbb is. Ja, eladó lányok nem beszélni madzsar. Angolul kell megkérdezni a legalapvetőbb dolgot is. Én meg jól zavarba jöttem a váratlan fordulattól.
Mire hazaértem, persze szédültem. Az erre a tünetre felírt gyógyszert kiváltottam, az van rá írva, emésztéssegítő drazsé. Höhh??? Emésztés elősegítés = szédülésgátlás?
Nem hinném, hogy terhes lehetek, különben sem mondunk ilyet frik előtt, vizsgaidőszakban..., de azért értékelem a humort és a figyelmet, persze.
A nap apró öröme pedig, hogy sikerült Nike-plakátcsajnak öltöznöm anélkül, hogy akár egy Nike-cucc is lett volna rajtam.
Jól van na, most ez van. Ha még ennél is jobban unatkozom, majd pisilek lakmuszpapírra.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr466821673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása