- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Az ellenérv: gyomros

2007. július 07. - Antibaby
Sajnos nem tudok olyanokat mesélni az idei felvonulásról, mint az elmúlt években. Sajnos nem tudok olyanokat sem, amit szerettem volna, s amilyen reményekkel kimentem ma a Felvonulási térre (56-osok tere, bocs). Az egész olyan volt, mint egy gyászmenet. (Fergeteges a buli, kirakathoz lapított ellentüntető.) A zenét alig lehetett hallani a sok fütyüléstől, bekiabálástól. Nem volt olyan vidám pride-hangulat sem, mint máskor. Meg amit szeretek. Aztán az egyetlen jó pillanatban, amikor épp rám mosolygott Nádasdy Ádám, mert lefotóztam, gyomorszájon talált egy záptojás. Megmondom őszintén, nagyon fájt, és alig kaptam utána levegőt. Összegörnyedtem, erre odajött egy srác kérni zsebkendőt, mert neki is tojásos lett a keze. Várj egy picit, meghalok épp, bocsi.
Ha jól tudom, 11 LMBT felvonulást tartottak már Budapesten, de ilyen mélypontra nem emlékszem*. Én magam most vettem részt negyedszer, mondhatni, van mihez viszonyítanom. Bekiabálások, ökölrázások, vagy a békésen sétáló Tomcat ("Én nem" táblával) már volt, de repkedő tojások meg üvegek... Szép országban élünk, mondhatom.
Az Indexesek megint csak a transzikat fotózták, meg a botrányt.
Amúgy az ellentüntetők egy jelentős része idős néni volt, Tesco-zacskóval, és azt a jópofát sikerült kitalálniuk, hogy "Gyurcsány takarodj, vidd a buzi haverod!" Ezt üvöltötték egymás után százszor vagy 1 órán keresztül, s közben jót mulattak saját szellemességükön.
Egyébként a TV2 Tények című műsora szerint mindössze 3-4 tojást sikerült eldobniuk az ellentüntetőknek, mert aztán a rendőrök lekapcsolták őket. 2000 emberből pont engem talált el egy. Ez az én formám.
Egyszer a szabadságért fogok meghalni. ;-)

*Azon merengek, mintha ez nem is a melegeknek szólna. A tavaly szeptemberi események óta ez az agresszív csoport, vagy csoportok, minden olyan rendezvényen felbukkannak, ami nem az ő értékítéletüket közvetíti. Tulajdonképpen tök mindegy nekik, miről van szó, csak lehessen balhézni.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr166821825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

62787 2007.07.07. 19:23:57

nagyon sajnálom, hogy így jártál... :(

4651 2007.07.07. 19:49:51

Sajnálom. Durva, de én örülök, hogy megúsztad ennyivel. Btw. Művész mozi környéke milyen volt?

2582 2007.07.07. 19:59:17

Itthon persze már nevetek rajta, lesz mit mesélni az unokáknak. :) Művész mozi környéke? Ezt hogy érted? Csak villamossal jártam arra, nem tűnt fel, hogy lenne valami balhézás. Szerintem ott nem is lesz, csak a felvonulásra mentek, az látványosabb.

4651 2007.07.07. 20:48:53

Állítólag készültek oda is menni.

2582 2007.07.07. 20:54:24

Akkor passz. Nem hallottam róla.

39397 2007.07.07. 20:54:34

Sajna sztem is jó eséllyel ez "csak" a balhéról szól, és még sajnább, hogy várható is volt. Nem mernék elmenni, főleg h érintett is csak közvetve vagyok. De szomorú valahol.

2582 2007.07.07. 20:56:46

Nem kötözködésből mondom, de mindannyian érintettek vagyunk. Ugyanakkor megértem, ha valaki nem szeretne sörösüveget kapni lendületből az arcába. Voltak egyébként hetero párok, akik kimondottan azért jöttek, mert hallottak a dobálásról, és erősíteni akarták a melegek táborát.

thomas 2007.07.07. 21:04:07

Le a kalappal előtted! :)

39397 2007.07.07. 21:36:23

Úgy értettem h részemről heteró - így nem érintett. Barátom bi... vagyis elmúlt jó 5 évben ez nála is csak hajlam - legalábbis remélem;-) Abban igazad van h mindenki érintett, minden, akármilyen diszkriminációban.

2582 2007.07.07. 21:39:31

Igen, így értettem. Valamint demokráciában, szabadságban, egyenlőségben mindenki érintett. Ahol nem fogadnak el valamilyen csoportot, ott én sem lehetek szabad ember.

39397 2007.07.07. 21:50:12

igen. de mitől vagy szabad? (Bocs, tom hülye kérdés)

2582 2007.07.07. 22:02:59

biztos jó kérdés, csak nem értem. :)

27368 2007.07.07. 22:38:43

tényleg gáz, hogy ilyen orszégban élünk és nem tudunk kinőni belőle. nagyn fel tudom magam húzni az ilyen embereken mint a teszkósszatyismamik. én itthon sörözgetek és a live earth-öt nézem maratonban, de tuti iszom egyet a felvonulás egészségére is, hátha jövőre javul a helyzet!

11173 2007.07.07. 22:41:38

Mindig lesznek olyan csoportok, akiket merő önvédelemből nem fogad el a társadalom, a többség. Ezzel azt akarom mondani, kissé általánosra sikeredett a megfogalmazásod. Hiszen ez alapján pl a pedofilok jogaiért is ki kellene állnod. Vagy a meggyőződéses nácik jogaiért. Néhány eszme következetes végigvitele bizonyos esetekben elvileg szép, gyakorlatilag öngyilkosság. Csak óvatosan. A tojgli miatt részvétem, de sose legyen nagyobb bajod. A melegeknek meg legyen meg a polgári élettársi kapcsolat, oszt éljenek boldogan, ahogy eddig is.

2582 2007.07.07. 22:49:49

házasság. remélem, azt akartad mondani. ;-) Nem, természetesen a neonácikat nem védem, bár vannak olyan jogok, amiket náluk is alapnak tartok. Pl., ha már szóbahoztad, én legalább annyira nem szimpatizálok velük, mint ők mondjuk a melegekkel. De amikor a rendőrség engedélyezi, hogy évente 1-2 alkalommal összegyűljenek és megemlékezzenek, demonstráljanak (persze békésen), akkor nekem eszembe sem jut, hgoy odamenjek és dobáljam őket. S nem csak azért, mert erősebbek nálam. :)

11173 2007.07.07. 22:56:57

Nefrit drága. Mi itten burokban élünk a neten és kisebbség vagyunk. Okos, szép, de kisebbség. Valamiféle elit, ha úgy tetszik. Csak tudjunk élni ezzel... Próbáljon meg huzamosabb ideig kétkezi fizikai munkát végezni (ha eddig még nem), és meglátja a világ nagyobbik (csúnyább) oldalát. Nem a mamik a probléma, hanem akik droidként mozgatnak egyszerű embereket. Elemi szükséglet, hogy az ember fontosnak érezze magát, és tegyen a közjóért. Ezt kihasználni csúnya, de hatékony. A politikának sincs szaga, úgy tűnik :-X

bahha 2007.07.07. 22:59:24

azért büszke vagyok rád.

11173 2007.07.07. 23:05:26

Nem, direkt nem mondtam házasságot. Ronda vaskalapos vagyok. A házasság nekem az egyházi elismerést jelenti. A melegek kapcsolata egyelőre polgári jogi szinten lehet hivatalos. Ez szerintem nem rossz. Az egyház (r.kat.) meg jelenleg akkora kátyúban van, hogy kisebb gondja is nagyobb a melegekkel törődni. Ott a paphiány, a papi cölibátus gondja, a pedofília, meg általában, a hívek számának rohamos csökkenése Európában. Világméretben pl. a melegek problémája nem probléma. Csak Nyugat-Európában meg Észak-Amerikában. Ugyanúgy, ahogy az angol állatvédő mánia (PETA és társai) is lokális flúg.

2582 2007.07.07. 23:13:15

1ügyű, a kommentedről jutott eszembe, hogy én egyébként annak pártján vagyok, hogy az ember vállalja nyilvánosan is a véleményét, ha úgy érzi. Volt egy ismerősöm, közeli, aki állandóan otthon mondta a magáét, be nem állt a szája, hogy ez is milyen rossz, meg az is, meg amaz is, de soha nem tett semmit. Bár ment volna tüntetni, komolyan! De csak olvasta az újságját, és dühöngött, nekünk meg az agyunkra ment. Amúgy van ám polgári esküvő is... s a kormány arról tud dönteni, az egyháziról az egyház. Az élettársi kapcsolat nem egyenjogúság, bár első lépésnek az is valami. Bahha, érdekes, azt hittem, majd mindenki jön a "mi megmondtuk előre" meg a "nem kell odamenni" dumákkal, de már többen felhívtak, és ugyanezt mondták: büszkék rám. :) De én nem tartom ám jogosnak, nem csináltam semmit. Egyébként szerintem a rendőrség most elég jól végezte dolgát, ezt azért említsük meg.

11173 2007.07.07. 23:19:33

Négy fal közötti megmondó emberek ritka idegesítő állatfaj, egyetértek :-) Bocs a hosszú lére eresztett kommentekért.

2582 2007.07.07. 23:29:49

Ne hülyéskedj, örülök, hogy így beindultatok. :)

27368 2007.07.08. 00:10:10

a mamikkal csak az a probléma, hogy lehet őket droidként mozgatni. persze a mozgatók a legnagyobb probléma, értem én. nem mennék bele mélyebb fejtegetésekbe, nem az én asztalom. egyébként engem az szomorít el legjobban ,amikor az általam nem egyszerű, hanem intelligens és jófej embernek megismert személyeket rángatják dróton. egyébként ez a tojás dolog mostanában ilyen 'menő' lett, vagy mi? ezek a dobálósok kifejezetten vadásszák a záptojásokat? a mi házipipink alól is kidobálhatná már valaki végre azt a párat, amiken jó 6 hete kotlik...

Miklós 2007.07.08. 01:34:04

Együgyünek jegyezném meg, a társadalmi önvédelem kapcsán hirtelen. Nagyszerű önvédelem lenne, ha mondjuk árvák kerülhetnének szerető melegek családjába mintegy, Ugyanis a család lényege végülis a szeretet volna. És akkor kevesebb szeretetlen gyerekről kéne nyavajogni, akik később 20 forintért tapossák ki idősebb honfitársaik belit. A pedofilia pedig azért szarügy, mert gyermekekről van szó, és onnantól meg mindegyis, hogy fiú vagy lány, heteró vagy meleg. Gyerekekről beszélünk, ne mossuk már össze. Felnőtt fejjel meg mindenki tudja már eldönteni, dönthesse el, hogy mit szeretne egy másik felnőttel. Nácik és komcsik jogaiért pedig küzdeni neccesnek tűnik, mert ott érnek véget mindenki más jogai. Ugyanakkor valóban mindenki mondhassa el, amit gondol. Attól kerek.

66265 2007.07.08. 04:58:11

Gyurcsánypárti agyamosott banda!

31341 2007.07.08. 10:39:05

Köszi Antibaby, egyetértek thomassal: Le a kalappal előtted.

anyu(ha) 2007.07.08. 13:43:21

Egyelőre nem találom azt a kísérletet, amiből tudományosan leszűrték, hogy a legdühödtebb homofóbok valójában látens homoszexuálisok, de szerintem itt kell lennie a neten valahol. (Teljesen hihető számomra, egyébként mi másért kellene ilyen látványosan és durván bizonygatniuk a külvilágnak, hogy ők nem olyanok.) Remélem, hogy jövőre többen állnak a felvonulók mellé.

67331 2007.07.08. 16:25:08

Ha nem a nagybátyámat költöztetem, akkor én is kimentem volna:( Heteróként, egyedül, ismerős nélkül. Miklós: azért még hozzátenném, hogy a BTK. betartásával;) Az egészben szerintem az "ellentüntetés", mint olyan a gáz. Mert mindenkinek saját szíve joga, hogy miért tüntet..És fájdalom, de a neonácik is tüntethetnek, amiért csak akarnak.. Részvétem egyébként a tojás miatt:(

rebellis árnyék 2007.07.08. 16:36:17

Kedves gyerekek! A két nem létezése abszolút az emberi faj fenntartásának eszköze. Lábunk közé pillantva könnyen meggyőződhetünk róla, melyik táborba osztott minket eredetileg a természet. Megvan? Ügyes. Elfogadhatjuk a homoszexualitás létét, még az állatvilágban is van ilyen, és az emberiesség meg is követeli tőlünk, hogy ne piszkáljuk egymást nemi hovatartozás témájában. A homoszexualitás lehet elfogadott, de SOSEM lesz természetes! -pusztán azért, mert célja a kiskölyök létrehozása lenne. Ez pedig természetes körülmények közt nem megy a homokosoknál. Az cáfolja ezt meg, aki férfi létére bemutatja nekem a gyereket, akit szült. Gyereknevelés: Nem véletlen, hogy nem, vagy csak nagyon nehezen fogadhatnak örökbe meleg párok idegen gyereket. Lehet jó nevelő, meg könnyfakasztó önzetlen szeretet meg blabla, DE: Ne felejtsük el: egy gyerek szexuális hajlamait a kromoszómákon kívül a nevelés határozza meg. Ha egy fiú az édesapja nélkül nevelkedik (anyja mellett, idősebb báty nélkül), bizony über-hajlamos lesz a homoszexualitásra, ez szociológiai tény (lányoknál ugyanígy fordítva). Felteszem a kérdést, erre légyszi reagáljatok: a homokos szülők által nevelt gyerek mire számíthat, ezt a gyereket heteroszexuálisnak nevelik? És ha tegyük fel heteroszexuálisnak nevelnék, melyik példát látja a nevelőitől? Hetero válhat belőle? Aligha... ez pedig megint 1:0 a természetesség ellen, nem a nyanyák, nem a szkinhedek, nem a rk egyház, hanem a Természet ellen! Visszakanyarodva az eredeti témához: szerintem a homoszexualitást el KELL fogadnunk, mert erreföl nevezzük magunkat intelligens lényeknek, ez emberi alap (kéne hogy legyen). De kivonulni az utcára és mindezt propagálni... (a legnagyobb város legforgalmasabb részeire!!!)... hát ezt nagy ostobaságnak tartom. Aki oda kivonult, tudta jól, hogy mire számíthat. Senki ne érezze magát közülük mártírnak. Én is szaladgáltam a rohamrendőrök elől az ősszel, de ezt nem reklámozom most nagy mellénnyel. Ha kérdezik, felvállalom, de nem kötöm SENKInek sem az orrára, különösen azoknak nem, akik ezzel nem értenek egyet. Ajánlom mindenkinek szíves figyelmébe Madách veretes szavait: A FÉNY ÁRNYÉKOT SZÜL - nem kell sajnálni a történteket.

11173 2007.07.08. 17:31:17

Miklós, az árva ügy meleg családba nekem némileg necces, de akár működhet is a dolog. Legyünk azért fokozatosak. először legyen törvényesített élettársi közösség (polgári házassággal egyenértékű), aztán vonatkozzanak rájuk ugyanolyan jogok, mint a heterókra. Legyen mondjuk pár év pilot időszak 50-100 gyerekkel, és azt értékelve majd nyugodtabban lehet dönteni. Felnőtt fejjel mindenki azt csinál, amit akar, oké. De könyörgöm, ne várja el, hogy a társadalom 100%-a egyetértően mosolyogjon és tapsoljon neki. Ez nem így lesz, méghozzá pont abból következóleg, amit a szivárvány zászló hirdet: hogy sokélék és különbözőek vagyunk.

2582 2007.07.08. 18:16:37

Mártírnak egy pillanatig nem éreztem magam, s persze, tudtuk előre, hogy ez lesz, erősen benne volt a pakliban. r.á., azért annyit mondanék, nem mindegy, hogy az ember rendőrök elől menekül vagy békésen demonstrál... Anyu, egyetértek, terveztem korábban erről egy postot. (Több film is foglalkozik ezzel a témával, most hirtelen a Ken Park és az Amerikai szépség ugrik be.)

51043 2007.07.08. 20:14:29

ezek után végleg azt gondolom, hogy ha valaki azzal jön, hogy a tojásdobálás píszí, demokratikus, veszélytelen véleménynyilvánítás, azt visszakézből verem szájba.

Király Rák 2007.07.08. 20:32:40

Szerintem tegnap mindkét társaságból (melegekből és turbómagyarból is) a provokatívabbja vonult ki, és ennek lett ez az eredménye. Tény, hogy a Jobbik-banda rendkívül szánalmas volt, de nem csak ők érdemlik meg a vizes lepedőt. (Mert a Pride menet is provokatív volt.)

19322 2007.07.08. 22:49:52

Én csak azt kérdezném meg Tőletek, hogy mért van az, hogy számos európai országban meg amerikában a pride egy nagyon jó hagulatú hatalmas buli, amin mindenki jól érzi magát, senki nem éli meg propagandának vagy a követendő példa mutogatásának vagy provokációként, nálunk mért kell állandóan szembesülni társadalmi komplexusokkal? Itt senki nem akar előre lépni legalább egy apró lépéssel, csak a mellét döngeti, hogy mi JÁR neki, meg mihez van joga holott a közelébe sem ér erkölcsileg, morálisan, intelligencia tekintetében, hogy bármit számon kérjen a másik embertől.

43150 2007.07.09. 08:48:27

Mert ott már lassan mindenki meleg:DD. Amúgy meg mi a francnak provokálják az embereket ilyennel, ezek az események mindig vonzzák a szélsőségeket, és ez lesz a vége.

rebellis árnyék 2007.07.09. 09:24:30

A melegek maradjanak melegek, de maradjanak otthon, maradjanak nyugton! Megdobálták őket tojással... szorri... mással is előfordult márc 15-én (Demszki, hehehe) de mire számítottak? Tapsra, virágra meg konfettire???

72444 2007.07.09. 11:08:17

katc: Azért képes nálunk ez is ilyen véget érni, amiért minden más. Más országokban általában vidáman ünnepel a nép, nálunk meg tüntet helyette és politikai rendezvényeket szervez. Az egész élet ki van fordulva nálunk egy kicsit. Vagy inkább nagyon. Szerintem már a "sírva vígad a magyar" elv sem igaz, már csak tüntetve "vígad" a magyar :(

43796 2007.07.09. 11:32:53

Tetszik az aerikás példa, kersve sem találhattál volna jobbat azoknál a buta , elkorcsosult , dagadt emberutánzatoknál, kiknek vezére leginkább egy csimpánzra hasonlít és viselkedése sem különb amit pl irakban csinál

Psziche 2007.07.11. 11:13:26

az egyház nem csodálom hogy kátyúban van. Legyen is. Én egyházi iskolába járok, és minden nap sikerül jobban megutáltatniuk velem. Rengeteg olyat ismerek, aki Istenben hisz, de az egyházban nem. Magának csinálta. Túl konzervatív...(szerintem) Szóval ezek után nem csodálom a hívek csökkenését... Szerintem a náci jogok, a pedofília és a melegek "problémája" vagy hogy nevezzem, össze sem hasonlítható. Mert a melegek nem ártanak senkinek. Azzal én sem értek egyet, hogy gyereket fogadjanak örökbe, (rebellis árnyék már leírta, és egyetértek.) de a házasság szerintem simán mehet. Viszont a pedofilok, magukon kívül, egy ártatlannak is ártanak, a nácikról már nem is beszélve. a teskoszacsismamik... hmm, az idős társadalom is elég konzervatív, de szerintem úgy egész magyarország az. Mért kéne a melegeknek otthon maradniuk? Nagyon sokan vannak, akik műveltek, tanultak, csak éppen meleg. És aztán? Van aki hetero, mégis csak ártani tud...(lásd, akik az ország élén vannak.) Sorry a hosszú kommentért...

Ziggy 2011.07.04. 03:37:45

Great post with lots of improatnt stuff.

Tiger 2011.07.04. 19:19:18

Hey, that's pweourfl. Thanks for the news.
süti beállítások módosítása