- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Osztálytalálkozó

2007. július 16. - Antibaby
Mondom, én el sem mennék. Most meg nyomozok, körleveleket gyártok, egyedi problémákat kezelek, egyeztetek és táblázatba foglalok. A szövegértési versenyt az a srác nyerte, akiről legkevésbé gondoltam. Aki még nyolcadikban is annyit tudott bediktálni az osztálynapló "édesapa/nevelő foglalkozása" rovatába, hogy "IFÁ-val szállítja a gumit".
Vannak szép pillanatok, amikor valakinek a gyermekkorunkból még halványan felsejlő énje egyszercsak előtör. Az egyik srác például közölte, hogy a roma osztálytársunk felkutatásába a helyemben nem ölne nagy energiákat. Pfff.
Vagy itt van például H., akiről már írtam a blogban, hogy tündéri kisfiúból egy izomagyú bűnöző lett. Amikor megláttam az e-mailemben, hogy írt, kicsit féltem megnyitni. Aztán nem hittem a szememnek. Ugyanabban a nagyon kedves és udvarias stílusban írt nekem, ahogy annak idején beszélgettünk.
Megkértem anyukámat, azt a pár osztálytársamat, akikkel ő fut össze időnként a lakótelepen, szervezze be nekem. Tudtam, lelkesíti az ilyesmi, de túl buzgó volt, majdnem odaszervezett néhány olyan embert is, akikkel a tesóm járt, nem én. Na, szép lett volna...

Nekem pedig, mivel összegzős, útkeresős évemet élem, előjöttek régi bűneim és egy nagy adag lelkiismeretfurdalás. Készülök a beszédemre, amivel egyesektől elnézést kérek majd az akkor elkövetettekért. Ahogy gondolkodtam akkori barátságokon, szerelmeken, elkezdtem rágódni azon, hogy a közel 30 fős osztályunk 3/4-ének még nincs férje/felesége/gyereke, s ugyebár 30-31 évesek vagyunk. Érdekes. Főleg azért, mert az ugyanilyen korú középiskolai osztálytársaim között más az arány.
A gondolatlánc hamar eljutott oda, hogy én nem is akartam soha férjhez menni. Ezt hangoztattam általános iskolában és a szakközépben is, aztán egészen addig, amíg egy nap, úgy 24-25 évesen, Drissel összebújva a tévé előtt rá nem jöttem, nem tudja eléggé a világ, mennyire jó nekünk együtt. Micsoda átkötés: osztálytalálkozóból házasság... Szóval arra jöttem rá, hogy tulajdonképpen csak a Drissel töltött évek során merült fel néhányszor a házasság és család gondolata bennem. Mégis, most mintha a gombhoz (házasság) keresném a kabátot (társ). Lehet, hogy nem is akarom igazán, s más az utam. S az is lehet, hogy egyszer jön valaki, akivel a tévé előtt összebújva azt fogom érezni: nem tudja eléggé a világ, mennyire jó nekünk együtt. S ellenállhatatlan vágyat érzünk majd - jó esetben kölcsönösen -, hogy bazári majomnak öltözve vonuljunk padsorok közt, lassan, mosolyogva, könnyezve, s rózsaszirmokkal dobáltassuk magunkat, sok millióért. S hogy akkor ne ebben a stílusban, hanem magasztosan postoljunk(jak) majd a történésekről.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr286821709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11173 2007.07.16. 15:22:55

Nálunk pont fordítva van. Általános osztály nagy része megállapodott, középiskolások nagyja szingli. Nem kell bazári majomságnak felfogni az esküvőt. Lehet csöndesen, meghitten is, látványos/drága semmitmondás nélkül. Társat szerintem folyamatosan keresni kell, és nem megijedni, ha épp nem az aktuális bizonyul az optimálisnak :-)

2582 2007.07.16. 15:29:25

Ha egyszer mégis szeretnék, akkor látványos, drága, meghittet. :)

11173 2007.07.16. 16:03:37

Erről eszembe jut az egyszeri autószerelő bejáratánál kifüggesztett tábla: "Javítás van: olcsó, gyors, jó. Ebből egyszerre legfeljebb két feltétel teljesül." ;-)

47093 2007.07.17. 11:48:56

Nagyon jó post, katt, remélem kimegy főoldalra. A bazári majomság tényleg rajtad áll csak -- ha farmerban, vagy fürdőruhában házasodnál, akkor úgy fogsz. Végülis az a te napod (ti napotok) lesz CSAK. (hejj, ezt már csak a rokonság torkán kell lenyomni :) Lelkesítő dolog tud lenni egy osztállytalálkozó - hajrá, hajrá!
süti beállítások módosítása