- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Egészségügyi séta

2007. július 17. - Antibaby
Leszaladtam venni két felsőrészt. Ooops. Úgyis kevés pólóm van vannak üres polcok a szekrényemben...

Jajaja, azt akartam még írni erről, hogy nem értem a kereskedőket. Legalábbis azokat, akiknek szemlátomást fontosabb a lopások megakadályozása, mint a termék eladása. Bírom pl. azokat a sapkákat, amiket úgy lehet (mármint lehetetlen) felpróbálni, hogy bennük van egy hatalmas lopásgátló kütyü. Ma így jártam a pólóval is, ami elvileg testhezálló, azonban deréktájon jobb és bal oldalt is ilyen sípoló izé van benne, tehát úgy nézek ki próbáláskor, mint aki lenyelt egy fakanalat, s az keresztbe fordult a gyomrában. Nem az volt az első gondolatom, hogy hű, de jól áll. Pedig annak kellene lenni, nem? Egyébként a póló 2000 Ft. Ha mondjuk naponta ellopnak belőle egyet, még az is kisebb veszteség, minthogy a vásárló legszívesebben földhöz vágná az egészet.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr676821869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

56007 2007.07.17. 15:46:21

hozzánk szaladj, pont leárazunk!

2582 2007.07.17. 15:55:04

Nem vagyok képben, gus. Te hol/mit?

4651 2007.07.17. 16:00:20

Na ez engem is izgat :)

5535 2007.07.17. 16:13:21

@Gus - augusztus 8 után is leáraztok még? Mert jól jönne olyasmi ruházat :-)

56007 2007.07.17. 22:51:10

igen leárazunk folyamatosan. msn-en szívesen "kiadom" hol lehet még az akciósnál is olcsóbban vásárolni:-)

vimizo 2007.07.18. 00:26:13

és amikor véletlen még benne is hagyják.. cc másfél órába telt nemrég míg megszabadítottam egy gyerekrucit ettől a mütyürtől...(itthon vettem észre) de volt olyan is ( isten bizony nemakarva) hogy a csajom fején lévő nádkalapot simán kitoltam a kütyüvel együtt. ezt már csak akocsiban vettem észre:)

Nelly 2007.07.18. 09:24:41

tènyleg, @gus, hol? :)

Trychydts 2007.07.18. 10:02:41

Két év könyvtárban dolgozás után úgy gondolom, nyugodtan mondhatom: neked fogalmad sincs, hányan próbálnak lopni. Rengetegen, és nem csak az, aki ebből él. Gyakorlatilag nincs az a szigorú rendszer, amit ne próbálnának meg kijátszani, és a nem-szigorú rendszerek kijátszása meg automatikus. Ha nem lennének lopásgátló kütyük, nem egyet lopnának el, hanem mondjuk tízet, és nem naponta, hanem műszakonként. Arról már nem is beszélve, hogy az eladók is lopnának, mint a disznók (eladó is voltam már, és csak úgy néztem, milyen gátlástalanok a kollégák), és nem is kéne fedősztorit kitalálni. A megoldás: nagyon jól áll ez a póló, leszedné nekem, hogy megnézzem magam lopásgátló kütyü nélkül? Nyilván le fogja szedni, hiszen ha lopni akarsz, nem hívod fel magadra a figyelmet, és ő is tud rád jobban figyelni. Ha meg mégse, vásárlók könyve, lássuk, mit szól ehhez a valódi tulaj.

2582 2007.07.18. 11:15:12

Gus a Gasnál? hihi

2582 2007.07.18. 11:47:26

Na, ezzel nagyon nem értek egyet. Nem túl jó kép egy kereskedőről, ha a problémáit a vásárlás megnehezítésével oldja meg. Tényleg nem tudom, hányan lopnak, de szerintem ez rám, vevőre nem is tartozik. Egyszer szedettem ki cipőből felpróbálásgátlót, mert nagyon beleszerettem. Normál esetben a felpróbálhatatlan cuccot visszateszem a helyére, s gondolom, a boltnak nem ez a célja. Nem beszélve arról, hogy miért kell nekem bizonyítanom, hogy nem vagyok tolvaj? Ez lenne az alap, szerintem. Nincs erre jobb módszer egyébként? Máshol hogy működik?

27368 2007.07.18. 17:35:32

ez a cucc melltartóknál a legzavaróbb...na meg amikor a h&m-nél összecsipogózzák a pizsialsót és felsőt. na azt próbálja meg vki felpróbálni!

Miklós 2007.07.18. 20:26:15

Jobb módszer például a népek moráljának jelentős feljavítása. Kezdve felülről, mutatva a szép példát, hogy lopni nem helyes. Megpróbálni például elhitetni, hogy ez nem egy következményeknélküli-ország mégse. Meg elmagyarázni, hogy az adócsalás is lopás, nem valami sport. Ezekkel az összekacsintásokkal kéne kezdeni talán. Mindezzel együtt, a többség így se lop. A többség vevő, nem pedig potenciális tolvaj. És eszerint kéne kezelni.

zea 2007.07.22. 16:26:58

A 100 éves humanic cipőm meg csipákol még mindig ha betévedek a humanicba..ma már csak azért engednek gyanunélkül ki mert szétesőben lévő kényelem....
süti beállítások módosítása