- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

A nap felismerései

2007. július 22. - Antibaby
7 év fáradságos McDonald's-ba járásával (hiába nem szeretem, minimum havi 2 alkalom becsúszik) sikerült annyi SMART-pontot összegyűjteni, hogy most már kapok érte egy szendvicset. Ki van ez találva, tisztára megéri foglalkozni vele.

Túl cizelláltan fogalmazom az sms-eket. Kell nekem irodalmiaskodni...! Büntetésem: még fél év után is folyamatosan tanítgatom a Nokiát, bővítgetem a szókincsét.

A nap sikerélménye, hogy kiraktam ezt. Általános iskolás koromban csukott szemmel, pillanatok alatt, most beletelt egy vagy egy órába is.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr656821893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

3184 2007.07.24. 12:10:12

Engem a rubik-kockával őrjített meg a család. Állítólag ki tudták rakni, csak én nem.
süti beállítások módosítása