- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Kicsi Budapest

2007. július 28. - Antibaby
Eszembe jutott pár ideális "elsőtali-hely". Aztán eszembe jutott az is, hogy sajnos (?) már "körbeelsőtaliztam" a várost. Sok sarokról, sok parkról, sok épületről eszembe jut egy emlék, amit nem szeretnék vagy nem tudok felülírni. Vagy pont azért tartom távol magam egyes helyektől, mert rossz kedvet okoznának. Egyre csökken tehát a lehetséges "talihelyek" száma. Ha ilyen intenzív pasiforgalmat akarok bonyolítani ezentúl is (mint ahogy nem), kénytelen leszek New Yorkba költözni.

Kiegészítés: Egy netes ismerősöm írta, ő a Dimitrov téri (Fővám téri) csarnokhoz szervezi majd az első találkozónkat, azt tuti nem fogom más személyhez kötni. El is képzeltem, milyen romantikus összefutni a titokzatos idegennel a hentespult előtt. Ezer százalék, hogy oda később nem mennék mással. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr586821895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tim 2007.07.28. 23:48:13

Kedves A., nagyon rossz, ha állandóan ilyen emlékek jutnak eszünkbe. Egyszerűen úgy nem lehet élni normálisan a városban... :) Ha minden ilyen rossz emléket hagynék "előjönni", azt hiszem, forrón imádkoznék egy Budapestet érő atomcsapásért. ;) Úgy általánosságban meg szeretem olvasni ezt a blogot, egyike azon kevésnek, amelyet elkezdtem visszaolvasni. És engedelmeddel link leszel :) az én nagyonnagyontitkoshelyemen. ;)

2582 2007.07.28. 23:58:29

Tim, kedves, megtiszteltetésnek veszem. A titkos hely még izgalmasabbá teszi az egészet, de van egy rossz hírem: a statisztikámban látom, honnan kattintanak rám az olvasók. :) Ígérem, bizalmasan kezelem a birtokomba jutott információt. :) A Bp. témához: ezek az emlékek csak akkor ösztönöznek arra, hogy elkerüljek helyeket, ha még frissek. 5-10 év, és már huss, el is illantak. :))))) S akkor újra szabad a MűPa-tető, és társai...

Tim 2007.07.29. 00:13:17

mint régi freeblog-os, tisztában vagyok a statisztikában láthatósággal. :) "nagyonnagyontitkos helyem" nem az, csak jóval kevesebb ember ismeri/olvassa, mint az azt megelőző blogomat. :) vándormadár vagyok, ez van. :) "5-10 év"? az nagyon sok, nekem jóval kevesebb időn belül kellett nem-szentimentálissá válnom a nemszeretem emlékek halmazával szemben, mert ugye deus ex machina-atomcsapásra kevés esélyem van. :) hú, látom, ez gyönyörűen bonyolult lett. késő van, én meg bölcsész vagyok. :) jó éjt! :)

2582 2007.07.29. 00:23:31

Rendkívül szellemes az e-mailcímed, egyébként.

26500 2007.07.29. 00:29:59

a Quimby dalszövege volt annak idején rendkívül szellemes, amiből van. így meg mindenki azt hiszi, ez egy poén e-mail cím... pedig ezt használom. kivéve, ha hivatalos dolgokat kell(ene) intézni. :)

2582 2007.07.29. 00:37:12

:)mint régi Quimby-s, tisztában vagyok vele, hogy ez részlet egy dalukból. ;-)Ezért találtam szellemesnek.

26500 2007.07.29. 00:40:13

végre, az első ember, aki nem visszakérdez (Quimby ismerete ide v. oda), h. "és? tényleg?" :)

Marlien 2011.05.19. 23:04:20

That's the best asnewr of all time! JMHO

Marlien 2011.05.19. 23:04:29

That's the best asnewr of all time! JMHO
süti beállítások módosítása