- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Rajz

2007. augusztus 08. - Antibaby
Az odáig rendben van, hogy felismertem a helyzetet: a rajz elkészítéséhez színes ceruzákra lesz szükségem, s ha már ceruza van, hegyező is kell. Na de amikor végre nekiálltam volna, kiderült, normális A4-es papír sincs itthon. Utálom a feladatokat az utolsó pillanatra hagyni, de ez most tolódott, tolódott a végtelenségig. Végül hulla fáradtan, a határidő előtti éjjel kezdtem bele.
A ló és a bárány, ugye. Sűrű, sötét erdővel a háttérben. Pfff. Soha többé nem vizionálok erdőt hipnózisban, mert nagyon nem könnyű lerajzolni. Mondjuk inkább, hogy dög unalmas, monoton. Fák jó sűrűn. F*ck. Ha a következő alkalommal a pszichológus kérdezi, mit látok, a válasz: betont. Szép, egyenszürke betont. Sőt, havas tájat. Ameddig a szem ellát.
Nem ez volt azonban az egyetlen buktató. Konkrétan nem egyszerű barna fák elé barna lovat rajzolni. No meg a bárány, amelynek testére a nem létező fehér ceruzámmal kellett volna göndörödő szőrt produkálni. Persze, hogy nem ment. Először szürke lett szegényke, aztán mivel a végleges rajzon a sok barnától és zöldtől alig látszott, még egyszer áthúztam. Fekete bárány, jelenleg. Majd még radírral megbolondítom.
Íme a remekmű (a szekkenlt változaton nagyon fakók a színek, nem tudom, miért). Nem, nem olyan, mintha egy óvodás rajzolta volna. Sokkal gyengébb. Mentségemre szóljon, hogy egy ovis nap mint nap ezt csinálja, én meg ugye vagy nyolcadikos korom óta (16 éve?) nem kunkorítottam, nem íveltem, nem színeztem. (Itt jegyzem meg, a 12 darabos készletben van testszínű ceruza. Kézenfekvő, hiszen ha embert rajzolunk, legyen már emberszíne, régen mégsem gondoltak rá.) A pszichodoki azt szeretné látni a rajzból, milyen kép maradt meg bennem legerősebben a hipnózisból. Na, azt pont nem láthatja. Nem tudok érzelmeket, kisugárzást, hangulatot rajzolni, na.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr116821935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

66835 2007.08.08. 09:00:21

most mit izélsz, tök jópofa :). az 'stb.' részek különösen.

18767 2007.08.08. 09:27:50

1. gáz, ha valaki fikázza magát, közben tök jó, amit csinál. ez egy szép rajz :) 2. Sztem biztos fel fog merülni fontos tényezőként, hogy a két állat közösen legelészik, nem?

43055 2007.08.08. 09:27:58

Szerintem a ló egész jó lett, a bárányról nem nyilatkozom, viszont nagyon jót kuncogtam. :)

35805 2007.08.08. 09:36:43

Nyugtasson meg, hogy én még ilyet sem tudnék rajzolni:):)

2582 2007.08.08. 10:06:48

Eszembe jutott, hgoy gyerekkoromban volt olyan rajzlap-tartó fa akármi, aminek a négy sarkához oda lehetett csiptetni a papírt, és minden rajzom olyan, hogy a négy sarkánál van egy fehér "kihagyás". :) k_edina, a közös legelészést már kielemeztük, a cikkben levő linkre kattintva tudsz olvasni a rajz előzményeiről, ha érdekel. Rézangyal, épp ez volt a célom a publikálással. :)

Ada 2007.08.08. 10:17:58

Csatlakozom Rézangyalhoz! Szerintem a rajz édes, az erdő jó sűrű, a ló vigyori, a bárány meg kicsit amorf, de ettől még bárány. Nem hiszem, hogy sokan élethűbbre tudnák megcsinálni. Őket már festőknek vagy grafikusoknak hívjuk.

Miklós 2007.08.08. 14:28:23

Szép munka! A "stb"-től kész voltam.:) Magam egy év alatt se rajzolnék meg egy ilyen képet.:)

37131 2007.08.08. 14:30:40

Nekem nagyon tetszik, s szerintem tökéletesen tudtad ábrázolni azt, amiket leszűrtetetk az akkor hipnózis végén. A felnéz a bárány a lóra, a gyengédség a ló szeméből, mind mind átjön. Én egy ehhez hasonló fát se tudnék rajzolni, nemhogy lovat...

72444 2007.08.08. 16:11:28

naaa, szerintem tök jó a rajz (leginkább nekem is a stb-s rész jön be)!!! És profibb, mint egy ovisé ;)

kriszti 2007.08.08. 22:27:59

Ez embertelenül nagyonfasza!! :D Akkora élményt nyújtottál!! Vacak kedvem volt, de már sokkal jobb (a post + a rajzod együttes erővel hatott :)

816 2007.08.09. 18:16:44

a rajzlaptartó faakármi nálam is megvolt, a miatta kihagyott fehér részeket utólag ugyan beszíneztem, de persze tök más ceruzavonásokkal, így minden képemen kivehetőek... a rajzot pedig ló és borz címmel is futtathatnád, egyébként tökjó :)
süti beállítások módosítása