- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Szakadó eső és a csontos kutyus

2007. augusztus 11. - Antibaby
Szuper estém volt, pedig tulajdonképpen nem történt semmi. Délután sikerült aludnom pár órát, és utána nagyon kipihenten indultam a Szigetre. Kiegyensúlyozottnak és nyitottnak éreztem magam, mosolyogtam a világba bele. A program viszont annyi lett, hogy a Skinny Puppy nevű kanadai industrial zenekar után már csak kaja, bőrig ázás, és kb. másfél órás taxifogás jutott. Na jó, ez sem igaz, mert láthattam barátnőmet, amint szerelmesen néz az Igazira, s olyanok, mint a borsó, meg a héja. Kiderült, a fiú, akiről hónapok óta hallok tőle, egy régi kollegám. Ment a sztorizgatás keresztbe-kasul.
A Skinny Puppy, amelynek koncertjét csak baráti szolidaritásból látogattam meg, kimondottan élvezetes volt. A legjobb, amit idén a fesztiválon láttam és hallottam. A hangosítás minősége is itt tűnt egyedül élvezhetőnek. Pedig ki gondolta volna, hogy a Hammer World sátorban, s egy ilyen kemény zenében találom meg a számításomat... Igényes, profi előadás volt, sokat sejtető, számomra érthetetlen performansszal. Az látszott, hogy valami kimunkált ideológia (politika, vallás, környezetvédelem stb.) áll a háttérben, csak gondolom, ennek teljes megértéséhez legalább egy-két számot ismernem kellett volna. Valószínűleg otthon sosem hallgatnék ilyen zenét, de ezt a másfél órás koncertet nagyon élveztem.
A nap lehetetlen küldetése: a Hammer World sátornál vega-kaját találni. Sziget feeling megvan, harmadik napra teljes lazaság, kitisztított erek, könnyedség és "mindenkit keblemre" érzés. Szeretem ezt.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr666821969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tim 2007.08.11. 08:30:58

állítólag most egyáltalán nincsen vega-büfé a Szigeten... ma lecsekkolom. bár én húsevő (is) vagyok.

2582 2007.08.11. 14:52:03

De van. Én egyet találtam, ahol bio és vega kaják vannak, kétszer ettem már ott. Csak nem tudom elmondani, merre van. ;-)
süti beállítások módosítása