- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Finishben

2007. augusztus 14. - Antibaby
Mobilom memóriája megtelt ilyen sms-ekkel: "Hol vagy?", "Merre?", "Mi van ott?", "És jó?"
A Sziget utolsó előtti napján kicsit elegem lett az egészből. A tömegből, a hangzavarból, de leginkább a régi Sziget-feeling hiányából. Jól éreztem magam a héten, de ez már nem ugyanaz, mint a korábbi években. Ahogy egy ismerősöm mondta, ez már nem "egy hét együttlét", csak több tízezer ego egy placcon. Nem figyelnek egymásra, nem alkotnak közösséget. Arányait tekintve túl sok az agresszív megnyilvánulás, a figyelmetlenség, a bunkóság.
Ráadásul úgy érzem, megint cserben hagytak. Nem ma, nem tegnap, hanem folyamatosan. Dris persze nem.
Összességében: egyik szemem sír, másik nevet. Jó kis hét volt, de nem felhőtlen, s elképzelhető, ez az utolsó Szigetem. Majd meglátjuk.
Ja, még van a mai este. Lehet, hogy ki sem megyek. De az is lehet, hogy de. Fáradt vagyok, annyi energiám sincs, hogy egyeztessem az alanyt az állítmánnyal.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr76821979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

5535 2007.08.14. 14:20:20

Közhelyesen: a Sziget nem változik, csak a tízezer + egy ego.

Dweyra 2007.08.14. 21:28:28

Nekem is épp ez volt a bajom, a mojitózó trendibigék nálam valahogy kicsapták a biztosítékot Sziget-ügyben. Generációs ellentét lehet, vagy mi a fene, de nekem a mojito meg a bacardi-cola, meg a bogárszemüveg nem Sziget. Ennek ellenére szeretnék a jövőben is kint lenni, úgy mint eddig 1-2-3 napokat, de az idén volt valami hiányérzetem. Csak azért nem akartam erről hosszabban postolni, mert összesen 1 napot voltam kint, nem éreztem jogosnak ebből komoly következtetéseket levonni. De az érzés, az ugyanez volt.

5835 2007.08.18. 23:48:34

haaat en nemtudom ti merre mozgolodtatok de en csakojan hejen ahol a nemetfranciaolaszspanyolbrazilmagyarbelga hatalmasnagy egyet alkotott... egyebkent tenyleg nem olyan mint mondjuk het eve, alig voltak iden magyarok...

Cherlin 2011.08.26. 10:52:54

Whoa, whoa, get out the way with that good inorfmatoin.
süti beállítások módosítása