- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Nem jó érzés

2007. augusztus 25. - Antibaby
Bekapcsoltam a tévét. Kb. a melegfelvonulás óta nem fordult elő ilyen, az pedig már majdnem két hónapja volt. A mai híradásokból megtudtam, hogy van a Magyar Gárdában** és bennem valami közös.* Nem gondoltam volna. Mindketten olyan országban szeretnénk élni, ahol jó érzés magyarnak lenni. Sajnos ez egyre kevésbé sanszos mostanában, mert ezt a jelzőt igyekeznek kisajátítani olyan csoportok, akikkel legkevésbé sem tudok közösséget vállalni. S külön érdekesség, hogy ezt nálunk lehet.

*Hosszas tanakodás után úgy döntöttem, ezt még simán pártatlan megnyilvánulásnak minősítem.
**A weboldaluk Forbidden. Vajon cenzúra, vagy engem már szűrnek?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr146822025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

verbeka 2007.08.25. 19:30:46

Egy beszélgetős rádióműsorba betelofánló néni azt mondta, hogy ő fél. Az okos riporter megnyugtatta, hogy ne tegye, más korban élünk, teljesen más a helyzet, mint 60 éve. Most kivételesen a riportert éreztem naívnak. Sosincs más helyzet. UGyanazok a helyzetek ismétlődnek másképpen. Ezt a kommentet nem minősítésnek szántam, csak a naivitás mibenlétét boncolgattam kicsit.

69760 2007.08.26. 00:03:18

Csendesen közlöm, ha érdekel valakit: én is félek....nincs ez jól így!...

2582 2007.08.26. 00:05:48

nagyon nincs jól.

26500 2007.08.26. 10:31:36

ehhh... én a riporterrel értenék egyet, de inkább nem mondok semmit. úgy értem, megértelek Titeket... de nem gondolom úgy, hogy meg fog ismétlődni az a helyzet.

verbeka 2007.08.27. 08:28:06

Szerintem sem fog megismétlődni. Más lesz. Mindegyik más volt, és mindig azt mondták, hogy úgysem ismétlődik meg. talán pont azért nyílik lehetőség arra, hogy rossz dolgok megtörténjenek, mert a többség nem tudja elképzelni, megtörténhetnek. Lám, a Magyar Televízió még úgy reklámozta magát nemrég, hogy "ha forradalmár lennél, melyik televíziót foglalnád el?" Vajon ők gondolták volna? Emlegetnek NATO-t is. A NATO nem avatkozik bele egy ország belügyeibe. Ha pedig beavatkozik, akkor mégnagyobb baj van. Ráadásul csak azt hisszük, hogy magyar ügyről van szó. Pedig egész Európában létező feszültségről van szó. Mindenütt ott vannak a csírák. Az emberek attól félnek, hogy kilépnek az utcára és vagy a rendőrök lövik szemen, vagy egy hagyományörző veri ki a fogát. 300 éve előrébb tartottunk. Akkor még megkérdezték, hogy kuruc vagy-é vagy labanc, Ma nem kérdeznek... Egy személyes "élmény": Én akkor voltam katona, amikor egy szomszéd országban háború volt. Pedig még nem is vagyok öreg. A tévében bemondták, hogy a szerbek szerint egy magyarországi polgári létesítményben horvát katonákat képeznek ki. Ott ültem abban a bizonyos épületben, egyedül, és néztem a tévét. Tök üres volt, de a szerbek szerint tele ellenséggel... nem örültem a hírnek.
süti beállítások módosítása