- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

It's a wonderful night

2007. szeptember 02. - Antibaby
DJ Kotnyeles keveri a zenét a Gellért-hegyi lakásban, valami sok fuck-os szám szól éppen. Gy. az egóról magyaráz, a menü lazacsteak, saláta, főtt burgonya. Desszertnek chillis csoki, valamint rosén párolt körtével töltött palacsinta vaníliás és csokis öntettel. Dris konyhafőnökletével keverem a szószt, táncolva palacsintasütés meg úgyis rég volt. Ribizliméretű burgonyákat pucolni krumplipucoló nélkül nem semmi vállalkozás. Hol a cukor?
Jó lenne minden héten összehozni egy ilyen estét, négyesben. (Klipet kicseréltem.)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr636822061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tim 2007.09.02. 17:43:28

elképzeltem, ahogy főzés közben post-olsz (mobilról, vagy PDA-ról :D ), aztán megnéztem a bejegyzés idejét... ;)

2582 2007.09.02. 18:07:46

:) Pedig valóban főzés közben postoltam. Laptopról. Aztán publikáltam kb. 0:20-kor, majd visszaminősítettem piszkozattá, és most megint kiküldtem webre.

Tim 2007.09.02. 22:24:30

hohó, de ha laptopról, akkor épp "kiugrottál blogszünetre" a konyhából ;) (én is szoktam néha így, pl. makaróni-főzés közben - ne is mondd, reménytelenül agglegény-kaja :) )

verbeka 2007.09.03. 07:49:24

Elég érdekes buli lehetett ilyen zenével meg menüvel. Speciális réteg vol meghívva vagy mehettek prolik is? Ribizli méretű krumplit nem kell megpucolni, csak jó alaposan megmosni. Én speciel a nagyot sem pucolom, a tört krumplihoz sem, csak ha nagyon lágy krumplipürét szeretnék. Egyszer kétszáz palacsintát sütöttem egy bulin, és egyet sem ettem, mert éppen tojásmentes életet éltem...

2582 2007.09.03. 09:55:00

Tim, a laptop és a konyha szerintem nem zárja ki egymást. :) Pláne egy olyan lakásban, ahol nincs konkrétan konyha és szoba. :) De úgy is olvashatod, hogy főzés(ben való segítkezés) után írtam... Verbeka, mi is erre jutottunk, úgyhogy nem pucoltuk meg. Nem buli volt, s nem jöhetett akárki, de nem az általad említett szempont alapján voltunk meghívva. Szűk baráti kör, és ehhez a kajához volt kedvünk. A prolis megjegyzésedtől "elhatárolódom". :))))

Nona 2011.08.26. 20:15:13

It's sokpoy how clever some ppl are. Thanks!
süti beállítások módosítása