- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Már jobb

2007. szeptember 25. - Antibaby
Szándékosan nem használom magamra a depressziós szót. Annak idején, kb. 7 éve nem mentem dokihoz, nem is tudtam, hogy ez a betegség létezik, tehát senki nem diagnosztizálta hivatalosan. Azóta pedig nem voltam annyira mélyponton, mint akkor, s a felfelé törekvés arra ösztönzött, töröljem ki a szótáramból ezt a kifejezést, legalábbis magamra vonatkozóan. Nyugodtan mondhatom, mostmár vagy 2 éve nem éreztem, hogy depressziós lennék.
Sajnos az utóbbi 4 napban rám tört valami szörnyűség, talán csak vasárnap éreztem jobban magam egy picit. Piszkosul magam alatt vagyok, s elég értetlenül állok a helyzet előtt, mivel nem történt semmi változás az életemben, ami ezt eredményezte volna. Szerencsére nem a 7, hanem a kb. 2 évvel ezelőtti állapotba jutottam vissza váratlanul. Ezt tudom kezelni. Megragadtam az azóta már megismert kapaszkodókat, hogy ne süllyedjek el, de esküszöm, már eszembe jutott egy pár percre a halál, és egy pici részen megint kitépkedtem a hajam, mint annak idején. Dris szólt, hogy sebes a fejem, én észre sem vettem. Minden sokszor annyi ideig tart, úgy veszem rá magam a legapróbb rutinfeladatra is, mintha a Mount Everestet kellene megmásznom. S közben olyan érzés, mintha mindenki engem bántana, pszichésen és fizikálisan is, (vagy nem is tudom, nehéz ezt elmesélni annak, aki még nem élte át) pedig kerülök ilyenkor mindenkit, tehát esélyük sincs rá. Bevonszoltam magam dolgozni, bezárkóztam az irodámba, s hajtottam a munkát, amennyire csak tudtam, sőt, még angol nagytesztet is írtam, és igyekeztem nem kiborulni.

Ez az egy naplóm van. Azt vállaltam, hogy itt leszek őszinte, mégha ezzel kiszolgáltatottá is teszem magam. Itt dokumentálok mindent, amit később talán vissza kell keresnem.
Most furán érzem magam, mert tudom, sokan megijednek, ha ilyeneket olvasnak tőlem. Ismerősök és ismeretlenek egyaránt. De ne tegyék! Megélem az érzéseimet úgy, ahogy vannak, ezáltal tisztulnak belőlem. Tudom, kihez kell fordulnom, ha baj van, és tudom, mikor kell megkapaszkodnom a korlátban. Szerintem, ha nem mondanám ki, 100 emberből 99 észre sem venné, hogy mi zajlik bennem. Az, hogy ideültem és írom ezeket a sorokat, már azt jelenti, kifelé tartok ennek a pár napos borzasztó érzésnek a sűrűjéből. Meg az is, hogy ilyeneket hallgatok. (Csá-csá-csá) Holnapra, talán holnaputánra rendben lesz minden. Csak azt sajnálom, hogy addigra elmúlik a szép idő.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr26822183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nelly 2007.09.25. 21:04:18

azthiszem èn èrtelek. nekem a lànyom szuletèse utàn kàbè fèl èvvel jelentkeztek az elso tunetek. Sokminden osszejàtszott akkoriban, nem is adtam tùlzott jelentossèget a bennem zajlò folyamatoknak. Aztàn okoztam egy kisebb kozlekedèsi balesetet ès a doki AZONNAL kiirt nègy hèt tàppènzt idegi kimerultsèg cimszò alatt, majd adott egy telefonszàmot. Pszicologusèt. Mèg sosem hivtam fel. èn is kimàsztam belole egyedul. darabonkènt ùjraèpìtve mindent, megmèrve a dolgaimat. ès most itt vagyok. Nem baj ha oszinte vagy, az a legjobb. Nèha èn is nehezen szànom rà magam, hogy a sajàt blogomban a legbensosègesebb dolgaimròl irjak, de elobb utòbb meg fog tortènni...

Lári 2007.09.26. 07:29:50

Anyu élte át ezt a furcsa betegséget évről évre egy-két hétig, majd egyre hosszabb ideig, 12 éven át. Sehol és mindenhol keresett kapaszkodót, épp amilyen hangulata volt, talán megérted. A legjobb barátnője és támasza voltam, de a köztudatban lévő módszerekkel és a szeretetemmel, a családunk szeretetével nem voltunk elegek ahhoz, hogy élni akarjon. Szégyelte és rejtegette betegségét, örülök, hogy te nem így teszel. Ha meg mered fogalmazni és leírni, mit érzel, mit élsz meg, ha egyáltalán ki lehet fejezni szavakkal, ezt, az szerintem már nagy lépés azon az úton, hogy jobban legyél. Ha nem félsz új dolgokat kipróbálni, nézd meg a www.drlenkei.hu oldalat. Ki tudja, mi segíthetne neked, talán érdemes kipróbálni azt is, amit ő ajánl. Szerintem az életben maradásért, az élhető életért mindent ki lehet próbálni, ami segíthet. Szorítok érted!

27133 2007.09.26. 07:45:26

Nehéz az életet megmászni oxigénpalack nélkül. Erre az elfeledett fiúzenekarra emlékszel? : http://www.youtube.com/watch?v=gSq8ZBdSxNU

2582 2007.09.26. 08:32:11

Köszönöm ezeket a hozzászólásokat, egész másra számítottam. :) Verbeka, kösz a linket. Szerintem a Spandau Ballet se nem elfeledett, se nem fiúzenekar, mármint férfiak alkotják, de nem egy Backstreet Boys... :) Szeretem ezt a dalt.

Tim 2007.09.26. 11:05:29

nem értem, miért fontos, hogy 100-ból 99 ember ne vegye észre. a depresszió nem szégyen, nem fogyatékosság, hanem (elterjedtsége miatt) népbetegség, amiből ki lehet gyógyulni, csak nem általában kezelik a társadalomban megfelelően. egyébként az elektrosokk-témára áttérve, ha irodalmi élményt akarunk, akkor az Üvegbúra, ahol csinálják rosszul is, majd jól is, a doktor felelősségteljességétől függően.

2582 2007.09.26. 11:13:06

Nem mondtam, hogy fontos. Megállapítás volt. Nem érzem cikinek. De azért kiszolgáltatott helyzet, főleg, hgoy sokan nem tudják, mi ez.

26500 2007.09.26. 11:37:05

nem támadtalak, csak én az ilyenekre figyelek fel - mondhatni a freud-i elszólásokra. ;)

2582 2007.09.26. 11:49:00

Tudom, nem vettem annak. :)

68941 2007.09.26. 18:22:01

Szia, sajnos sokan tudják, mi ez a betegség!Sajnos egyre többen! :( Anyukám által is ismerem. Jó, hogy neked van kapaszkodód, mi sajnos nem tudtunk neki 11 évvel ezelőtt azok lenni, és előtte sem, hiába akartuk.. Jó, hogy ki tudod írni, beszélni! MInden jót és szép időt és szép napokat!
süti beállítások módosítása