- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Mézeskalács Ember denszel

2007. szeptember 26. - Antibaby
Azt hittem, jobb lesz, de rosszabb. Ráadásul sikerült összevesznem az egyik barátnőmmel, s idegesített még a pszichológusom is. Állítólag nem olyan szörnyű a helyzet, mert ki tudok menni az utcára, járok dolgozni, odaérek időben a találkozókra, nem alszom és nem eszem se túl keveset, se túl sokat. Viszont agresszívnek érzem magam, aki majd leharapja a másik fejét, amikor hozzá kell szólni, s aki, ha szembejönne az exe az utcán, kitépné a földből a behajtani tilos táblát, és szétverné a fején. (Fizikai képtelenség természetesen.) De végül mindig jól alakul. Se fejleharapás, se -szétverés. Viszont olyan postokat írogatok, s olyanokat kommentelek be másokhoz, amiket később meg fogok bánni. Eme tevékenységem közben, a weben jártamban-keltemben olvasom, két bloggerinára is most tört rá ugyanez.

Nem tudom, hogy öröm vagy rossz jel, de ezt a videót megnéztem vagy háromszor, s a végén a táncon gurultam a nevetéstől. Két pityergés közt, ofkorsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr506822187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

26116 2007.09.26. 19:19:11

jelentkezem negyedikként... totál ugyanez játszódik bennem is, csak én már/még írni sem bírok róla. :(

68941 2007.09.26. 23:44:37

Én normál állapotomban is képes vagyok ezt érezni "agresszívnek érzem magam, aki majd leharapja a másik fejét," az baj???

54298 2007.09.27. 01:59:09

Ötöcske volnék... mármint, ami a két bőgés közötti hülyeségen való harsány hahotázást illeti. A depresszió mindenkin kicsit másképp jön ki, de a lényeg ugyanaz. Hajrá :)!

verbeka 2007.09.27. 08:00:52

Egyeseknek hogy örülnek a nők... a kentácsdiszt mindenesetre jól járja http://youtube.com/watch?v=dv8JKb7Z2BM

26500 2007.09.27. 17:58:29

szerintem nem nemfüggő. ;) ezt figyelembe véve, hatodik, igaz, nekem vasárnap-hétfőn volt valami ilyesmi... biztosan blogfüggő. :D

2582 2007.09.27. 18:09:56

Szombaton, hétfőn és kedden volt a legdurvább a helyzet, aztán még rákontrázott szerda késő délután egy kicsit. Megnyugodnék, ha kiderülne, csak az időjárás, a Föld mágneses tere, vagy mittoménmi okozza és tömegesen. Annyiban nyugodnék meg, hogy nem jutok vissza oda, mint anno.
süti beállítások módosítása