- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Fésülködni jó

2007. szeptember 28. - Antibaby
Az úgy kezdődött, hogy Anyukámnak volt egy pasija, aki este, lefekvés előtt mindig ránk szólt, fésülködjünk meg. Anyukám meg rendszeresen szóváltásba keveredett vele, nem akarta ilyen baromságokkal stresszeltetni a gyerekeit, mint az alváshoz való megfésülködés. Amíg ők ezen vitatkoztak, - hónapokig egyébként - addig én ráéreztem a dolog ízére, s egyszerűen esti fésülködésfüggővé váltam. Anyu barátja már rég a múlté, de ez a szokásom a mai napig megvan. Ex (az enyém) egyszer meg is kérdezte, nem zavar-e fésülködés közben az a gondolat, hogy valószínűleg össze fog kócolódni... Ez azon kevés ellenem irányuló poénjai közé tartozott, amin tudtam nevetni.
Az igazság az, hogy imádom átkapargatni a fejbőrömet, nagyon kellemes érzés.
Ennek tökélyre fejlesztésére vettem egy ilyet, érdekes kütyü, fejmasszírozásra árulják. Agyeldobós érzés használni. Dris szerint női cucc, mert mi szeretjük ezt a fejbőr-csikizősdit, s csuklóból le szexuális segédeszközözte. Van benne valami.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr126822201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lotus_eater 2007.09.28. 15:52:10

hú, beleborzongtam. szeretnék én is egy ilyet, hol lehet kapni?

2582 2007.09.28. 17:12:20

sajnos ebben nem tudok segíteni, mert ahol én vettem, ott már nem lehet. keress rá szerintem magyar oldalakon a headmassager szóra.

Garti 2007.09.28. 17:48:16

Itt pl. van: http://href.hu/x/3lro Bár ez már motorizált.

verbeka 2007.09.28. 18:41:42

Nekem egy kínai vibrátoros hajkefém van. Lehet, hogy fésülködésre nem jó, de könnyesre nevettetésre igen. Anyukámtól kaptam, ő vette egy kínai boltban.

2582 2007.09.28. 18:55:11

Már a nevén is könnyesre nevettem magam, "kínai vibrátoros hajkefe". :)

picaflor 2007.09.28. 20:24:15

Nalunk (Belgiumban) ezt a Blokkerben lehet kapni, piti osszegert, s egyszer azon tortem a fejem sorbanallas kozben, hogy ki az a m*rha, aki ilyet vesz?! Bocs, nem ellenetek, de en ennek nem fedezem fel az ertelmet... Az is lehet az oka azonban, hogy nekem a hajzsirosodas miatt azt javasoltak, hogy minel kevesebbet fesulkodjek. :)

Garti 2007.09.29. 09:55:58

Egy ismerősöm próbálkozott az árusításával, így: nem mutatták meg, csak leültették a pácienst, és elkezdték "bizsergetni" majd megkérdezték: Na, mennyit adnál érte? (Én aljas módon kivárom, míg megjelenik a százforintos boltokban.) Különben gyereknyugtatásra is kiváló.

2582 2007.09.29. 11:57:39

Nekem is használatban mutatták be, nem csukott dobozban, a bolt polcán. Így győztek meg. Különben tuti, hgoy meg nem veszem.

potyka 2007.09.29. 18:42:32

Amíg csak olvastam a postot,addig a Sorgyári capricco ugrott be,azt hittem,olyanféle készlet,amit abban vesz a férj a feleségnek.Az is valami csoda volt,nem?Elektromos kisulésekkel,meg minden. Aztán megnéztem a képet,itt Londonban is lehet kapni az Argos katalógusban láttam,nekem is hulyeségnek tunt elsore.Nem tudom,mennyibe kerul,de ha valaki szeretne,utánanézek.

Alilla 2007.09.30. 13:29:53

Ez tökre nem igaz! Pl az én férjem is imádja ha matatnak a fején! Mellesleg...hű de kipróbálnám én is!!!

Sunny 2011.07.04. 03:05:56

There’s a terrific amnout of knowledge in this article!

Vlora 2011.07.04. 18:37:32

Great stuff, you hpeled me out so much!
süti beállítások módosítása