- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Szexi

2007. október 04. - Antibaby
... ha hagymaszagom van.
... ha kócos vagyok.
... ha ... ha ... ha ...
Szerinte. Neki mindig, mindenhogy.

Megkérdezte, ha úgy adódna, hogy a szüleinek nagyon gyorsan be kellene költözni a lakásukba, és neki meg nagyon gyorsan el kellene pucolnia onnan, akkor hozzá mennék-e feleségül. "Ha úgy adódna." Mondjuk híd alatt lakás előtti utolsó szalmaszálként. Ilyen visszautasíthatatlan ajánlatot még sosem kaptam. Válaszom nem volt hosszú, de kitértem benne a paraméterek pontos egyeztetésének szükségszerűségére. Azt hiszem, elég jó tárgyalási pozícióba kerülhetek napokon belül.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr216822221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

26500 2007.10.04. 17:41:15

hát persze. szerelmes. :) különben pedig örülök, hogy ő is olyan, aki beindul a kócosságra... (ööö... a hagymaszaggal én csak úgy vagyok, hogy nem zavar. :D )

Bazsi 2007.10.05. 12:07:55

Kócosnak lenni menő :)

Loree 2011.07.04. 02:52:58

Great article, thank you again for wrtiing.
süti beállítások módosítása