- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Látvány: Vár, szag: kolbász, társaság: kellemes

2007. október 06. - Antibaby
Sosem találnátok ki, hol jártam ma. Budavári Pálinka- és Kolbászfesztiválon. Kaptam ilyen poharat is, ami aztán természetesen nem látott folyadékot, viszont benne maradt az a kis cédula, ami 500 Ft-nyi fogyasztásra váltható. Tulajdonképpen szerintem nincs még egy olyan őrült, mint én, vagy mint mi, akik bemegyünk fizetős jeggyel valahova, ahol nem fogyasztjuk azt, amiért létrejött maga a dolog, majd a másik kapun szépen kisétálunk. Partnerem mindehhez az a fiatalember volt, akivel elképzelhető, hogy februárban elrepülök Londonba, hogy a Hyde Parkból postolhassak, de az is, hogy nem. Mindenesetre jó fejnek tűnik és képesek vagyunk két és fél órát egyhuzamban beszélni. Bíztató kezdet.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr456822233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

67178 2007.10.06. 20:19:59

áhh, jó volt az ott, az első standnál bort árultak (a kövérszőlő finom) - szoszidzs fesztivál - kupontide jókat!

28898 2007.10.06. 21:05:15

Sick. Egyébként én is voltam és nagyon jó kis pálinkákat ittam, pedig nem is szeretem. De ezt majd egy másik alkalommal. Jó csaj vagy? Akkor biztos láttalak... :)

picaflor 2007.10.06. 21:12:56

Amikor ez az utazas eloszor felmerult, egyedulallo voltal, nem? Most viszont... Meg igy is elkepzelheto, hogy elmesz? En nem tudok sem a multambol, sem a jelenembol olyan kedvest, aki "elengedett" volna egy ilyen kalandra...

2582 2007.10.06. 22:18:39

GS, jó neked, hogy csak jó csajokat látsz. :) picaflor, igen, akkor még épp, hogy egyedül voltam. De ez az út (London) számomra sosem volt randi-szagú. Ezt a másik fél is tudja, tisztáztuk. :) Egyébként nem kell elkéredzkednem. :) Nem ketrencben élek, csak párkapcsolatban. :) bár biztos rögtön lemondanám, ha Drisnek rosszul esne... Egyelőre nem tudom, lesz-e London vagy sem, de Drisnek nincs ezzel gondja.

68941 2007.10.06. 22:29:02

Én várnám a postot a Hyde Parkból, de annak is leginkább a Speakers' Corner részéről :) :) De ezt már korábban is így gondoltam, hogy utazni, menni, nagyon jó! :)
süti beállítások módosítása