- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Hundertwasser-kiállítás

2007. október 10. - Antibaby
Csütörtökön nyit, és január 13-ig lesz látogatható a Szépművészeti Múzeumban az a kiállítás, amely Hundertwasser sokoldalú művészetét és személyiségét hivatott bemutatni. Festészeti, grafikai művei mellett általa tervezett kárpitokat és építészeti munkáiról készült fotókat láthatunk majd. Hundertwasser az emberi jogok, a világbéke és a környzezetvédelem elszánt híve volt.
A tárlatot befogadó intézmény honlapja szerint a kiállítás átfogó képet mutat róla. Nem csak művészetének, hanem humanista életfilozófiájának, az ember és környezete harmóniájának megteremtésére való törekvésének is emléket állít.
Hunderwasserről itt a blogban is többször említést tettem, épületei közül kettőt is megcsodáltam Bécsben, s sosem felejtem el azt az érdekes, energetizáló érzést, amit nyújtott. Amint lesz lehetőségem, megnézem a kiállítást.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr986822251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ájmó 2007.10.10. 13:50:19

Tesóm most volt Bécsben és többek közt a Hundertwasser házat is megkukantotta.irigykedtem...erre itt ez a kiállítás!pompás!

77107 2007.10.10. 13:54:06

Én is láttam Bécsben, hihetetlen az a hely, a kávézóba pedig beleszerettem. :)

30667 2007.10.10. 18:59:45

jujujuuuuuj, nagyon szeretem! el is megyek, jó, hogy láttam ezt a bejegyzést :)

verbeka 2007.10.13. 17:56:48

Lerajzolni is kihívás az épületeit. Az egyiknek kétszer is nekifutottam...
süti beállítások módosítása