- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

MTV magyar módra

2007. október 13. - Antibaby
Szándékosan magyarázat hozzáfűzése nélkül kérdezem: hányan hallottak a magyar MTV gerillakampányáról? Akár személyes megtapasztaláson, akár sajtón keresztül... (Ez a kérdés csak látszólag kapcsolódik az alábbiakhoz, akkor is megkérdeztem volna, ha nem az MTV-ről, hanem egy joghurtról lenne szó.)

A magyar Music Television tényleg a régi, MTV Europe helyén fogható? Elég nagy kár. Még nem láttam az adást, lehet, hogy nem is fogom, de a médiában terjednek a nevek, s egyre inkább veszik el a kedvem már attól is, hogy megkeressem a tévémen a csatornát. Winkler Róbert, Erdélyi Zsolt (Superman) és Kovács Ákos... hááááát, mit ne mondjak, friss, üde, fiatalos csapat... (Hangsúlyozom, a felsorolt személyeket mind tisztelem, értelmes embereknek tartom őket, akik a saját, eddigi pályájukon sokat letettek az asztalra.) Esetleg be lehetne venni D. Nagy Lajost, Nagy Ferót, Bogdán Csabát vagy Takács Tamást... Nem azt mondom, hogy a húszéveseké a (zenei) világ. Azt meg pláne nem, hogy a tinik értékrombolására szakosodott VIVA lenne a műfaj etalonja. S még az is lehet, amennyire elég régről táplálkozó emlékeim nem csalnak, hogy az MTV Europe is pocakosodó rockereket (s itt nem az alakformáláson, sokkal inkább az ízlésen, az értékítéleten, a stíluson van a hangsúly) nyom a képernyőre. S ki vagyok én, hogy ezt bíráljam... senki. Biztos jó az ötlet, csak vajon kiket céloznak meg vele? Nem engem, az világos. De nem is a nálam már sokkal modernebb, előremutatóbb zenei világban nevelkedőket. Nem visszalépés ez egy kicsit? Vagy legalábbis egy helyben totyogás...

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr976822267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

50174 2007.10.13. 13:19:25

Ha neznek tevet, en winklert szivesen neznem benne, legalabb egy stilussal valamennyire rendelkezo ember. Amugy meg csak indexen olvastam a kampanyrol, ugy tunik erre szabolcsban nem nagyon volt jellemzo...vagy csak megint reszeg voltam egy hetig es nem mentem ki a varosba : )

gebriell 2007.10.13. 16:24:04

én úgy tudom,hogy lesznek fiatal műsorvezetők is, de még nem válogatták ki őket. van egy műsor,amiben szerepelnek a lehetséges jelöltek, és azok közül fognak választani. gondolom.

60396 2007.10.13. 19:02:05

1. valószínűleg egy komolyanvehető magyar zenei csatorna lesz. 2. valszeg főként southparkot fogok ott nézni. 3. láttam plakátokat róla. Vektoros. Pl. kis vektor alatta Tankcsapda jogdíja, nagy vekror alatta Metallica jogdíja. Szlogen: "Vannak különbségek, de mi ugyanúgy szeretjük őket." Nagyszerű. Nekem nagyon tetszik. Ha érdekel, jövő héten csinálhatok róla fotót. De szerintem tele lehet Bp ezzel.

2582 2007.10.13. 19:10:27

hm. nem láttam még, de ez gerilla vagy rendes, fizetős helyeken kihelyezett plakátok? Keresem majd. :) Tankcsapda, Metallica... ezek szerint nem tévedtem, amikor ezt a vonalat éreztem bele.

54298 2007.10.13. 19:17:16

pizarro, nem kekeckedésből, de nézz már utána, mi a vektor. Azok csak sima szakaszok. Én ma láttam először a magyar MTV-t és egyelőre elég szegényesnek tűnt a műsor. Van hova fejlődnie, az biztos.

vaninna 2007.10.13. 20:28:53

ez mekkora butasag, te jo eg! az mtv-n futo zeneket kb. fel lehet fuzni erre a szalra: http://comment.blog.hu/2007/09/05/mit_jatszana_ezen_a_heten_a_magyar_mtv, vagy lasd: petofi. metallica / tankcsapda vakvagany, a masik plakaton zalatnay es paris hilton van. huzonevnek, illetve kozeleti vitamusor levezetesere meg elsore ez a harom ember tokeletesen alkalmasnak tunik (takacs tamas, ugyanmar), aldom az eget, hogy nem geszti petert vagy fabriciusz gabort talaltak meg.

2582 2007.10.13. 20:43:50

Jó, jó, jó. Ezt megválaszoltad, kétségtelen. :) Plakátot nem láttam, Takács Tamást meg nem közéletibe gondoltam, nyilván :), csak nekem fura, hogy ezzel a három emberrel harangozták be a csatornát, nem valami csábító számomra. Már a Szigeten való gulyás vagy lecsó vagy paprikás krumpli osztás (a magyar MTV reklámjaként) is furcsa volt.

Dris 2007.10.13. 21:51:28

Ezek rendes, fizetett plakátok, tényleg tele vele a város. Nem a gerilla kampány részei! Tehát a kérdés nem a plakátokra vonatkozott!

39790 2007.10.14. 00:49:28

gerilla? kampány? 47 ember látta összesen, meg az 60, aki kirakta a gitárokat. nagyon vicces és nagyon jópofa dolog volt, az online media le is csapott rá: kaptak 6 sort a subbán. hahaha. vaninna, nyugi. ha geszti nem is, fabriciusz tutira lesz. hiszen ő mindenhez ért.

Tailynn 2011.07.04. 05:02:55

Finally! This is just what I was lokonig for.

Journey 2011.07.04. 18:55:09

Thanks for sahnrig. What a pleasure to read!
süti beállítások módosítása