- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Fájok

2007. november 08. - Antibaby
Oooaaah, deréktól lefelé fáj mindenem. Durva izomlázam van a farizmomtól indulva végig a combomon és a vádlimon. Nem, nem sportoltam, csak úgy döntöttem, nőnek öltözöm. Kilenc havi sport- és ún. balerinacipő viselése után szoknyában, és a téli outfitem kedvenc darabjában, a (nem is olyan nagyon) magassarkú csizmában járkáltam két napig. Vízszintesen (folyosó) és függőlegesen (lépcső) egyaránt. Most pedig majd' meghalok. Vagy bele kellene nyugodnom, hogy a begyűjtött bókok ellenére sem való ez nekem, vagy gyakrabban viselni ilyen természetellenes darabokat, és újratanulni a járást. Még tart a lelkesedés, úgyhogy jelenleg az utóbbi áll nyerésre. Pláne, hogy emlékszem, tavaly ugyanezekben nedves macskaköveken sétáltam fel a Várba, aztán lefele is, hetente négyszer-ötször. De ahogy magamat ismerem, az sem kizárt, hogy egy hét múlva falhoz vágom az egészet.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr496822393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

26323 2007.11.08. 21:28:37

Ugyan ritka, mint a fehér holló, de nem legenda, létezik: kényelmes magassarkú cipő! Nemrég tettem szert rá, pedig én is sportcipős-bakancsos típus vagyok, de még egy kis lábfájás sem. De ha nem, laposban is lehet elegánsnak lenni.

2582 2007.11.08. 21:40:38

Jaj, nem, az enyém kényelmes egyébként. Szeretem. :) Nem vagyok e téren túlzottan jártas, de arra tippelek, hogy a lapos cipők után most máshova esik a súlyom és más izmaim terhelődnek, ez okozza az izomlázat. Úgy egyébként nem nyom a csizma, nem töri fel a lábam, vagy ilyesmi...

zs 2007.11.09. 09:26:54

Nekem is egy teli cipom van, ami magas sarku, es nalam a jelenseg forditva is mukodik. Tehat amikor hordtam harom hetig a magassarkut, megszoktam, mar reg nem volt izomlaz, akkor visszavaltottam a laposra es attol lett.

Mahala 2011.07.03. 22:33:22

Going to put this arictle to good use now.

Bobby 2011.07.04. 19:57:58

Now I know who the brainy one is, I’ll keep lokoing for your posts.
süti beállítások módosítása