- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Példamutatás

2007. november 13. - Antibaby
A Jay Leno-klón mesélt egy tanulságos sztorit:
Apukát behívják az iskolába, s mondja neki az osztályfőnök, hogy sajnos gond van Sanyikával, mert lop. Ellopott egy radírt, egy tollat, egy ceruzát... nem nagy értékek, de még most kellene cselekedni, hogy megelőzzék a nagyobb bajt. Mire apuka: - Ejj, nem értem én ezt a gyereket. Ha szólt volna, mire van szüksége, hoztam volna neki az irodából.
Hát ez az, kedves apuka.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr836822421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lymmz 2007.11.13. 18:37:29

es meg mi vagyunk a bolondok? :)

2582 2007.11.13. 19:38:18

? ezt hogy érted, lymmz?

verbeka 2007.11.20. 08:01:48

Most biztos nem fogsz egyetérteni velem és én sem magammal, de szerintem a lopás nem egy rossz emberi tulajdonság, hanem az evolúció terméke a sikeres életbenmaradáshoz. Erős a gyanúm, hogy ha a fogalmak jelentését megfelelően meghatározzuk, akkor kiderül, hogy mindenki, aki boldogul, az valamilyen formában "lop, csal, hazudik". Csak lehet, hogy olyan módon, ami társadalmilag elfogadott... Becsületes csak akkor lehet valaki, ha már eléggé meglopta magát ahhoz, hogy megtehesse.
süti beállítások módosítása