- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Jared Leto tud

2007. november 19. - Antibaby
Vagy megöregedtem, vagy kevés tinédzser ismerősöm van, vagy nem olvasok elég Bravot (létezik még olyan?), vagy nem tudom, mi történhetett, de én csak a napokban tudtam meg, hogy Jared Leto (amerikai színész, Amerikai Psycho, Harcosok Klubja, Rekviem egy álomért, Észvesztő, stb.) énekel, sőt mi több, egy kimondottan népszerű rockzenekar frontembere. Egy kávéházban ment a kivetítőn egy klip, amiről először azt hittem, filmrészlet. Amikor világossá vált, hogy videoklip, elámultam, hogy hasonlíthat valaki ennyire Letora. Aztán persze keresgélni kezdtem a neten. Nem kellett sokat.
Még ismerkedem zenekara, a 30 Seconds To Mars világával. Annak ellenére, hogy ez a zenei stílus nem szokott rám hatást gyakorolni (nekem az ilyenek mind egyformák), időnként úgy érzem, eszméletlenül tetszik. Mi ez pontosan? Valami alter-emo-new rock izé... Mi a műfajmeghatározás?
Nem tudtam nem észrevenni, hogy Jared Leto nem csak jól énekel, de külseje nagy változáson ment keresztül, amióta utoljára láttam. Néztem a kifestett szemét, a csupa fekete gönceit, a szintén feketére lakkozott körmeivel, és arra gondoltam, nagyon ki fogok kapni az olvasóktól, de én bizony leírom: durva jól néz ki. Legszívesebben a "szép" szót használnám, ha szabad. Még azt is hozzátenném, hogy mindezen sokat dob az a nyílt tekintet, ami van neki, ha nem láttam volna épp az imént egy bevérzett szemű, tűhegy-pupillájú képet róla (remélem, műbalhé-kontaktlencse (: ). A bátorságot végül ebből a kommentfolyamból merítettem... na jó, nem vagyok azért olyan gyáva.
Állítólag a 30 Seconds To Mars neve a 2008-as Sziget esetleges fellépői között is felmerült. Már amennyiben egyáltalán megrendezik a fesztivált.
Csatolok három videót a zenekartól:


(Ennek fent van a Youtube-on a teljes, két részletben feltöltött verziója is, ha valakit érdekel.)
A másik itt. (élő) A harmadik pedig itt (akusztikus és lassú).

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr596822445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reni 2007.11.19. 20:12:36

...és az 1-2 hete rendezett EMA díjátadóról sem távozott a fiú üres kézzel. Nekem egyébként úgy tűnik, h nagyon rendben van önmagával és ez sugárzik...

72958 2007.11.19. 20:47:05

alter/progresszív/rock a műfajmeghatározása, ha ezt a három jelzőt együtt vehetjük annak. hallgasd meg a the kill-t. nagyon jó a pasi, ez tény.

27368 2007.11.19. 21:00:40

már az idei sziget kapcsán is volt róla szó, hogy jönnek,de aztán sajnos nem. pedig unokatesómmal első sorban csápltunk volna az tuti! a the kill-t én is imádom, de sok-sok jó daluk van és a zenekarban leto tesója is játszik, ha nem tévedek.

2582 2007.11.19. 21:32:12

Igen, igen, dobol. A 2. becsatolt videon látható, hallható, hgoy nem is akárhogyan.

juszufka 2007.11.20. 00:18:54

óóóóó igeeen :) szívemből szóltál, én tavasszal éltem át ezt a feelinget,hogy úristen ez milyen filmből van?ez nem is film...úristen, Jared énekel? let's google it :) nagyon szeretem, mint színészt és mostmár mint énekest is. Láttam őket élóben a Nova Rockon, teljes szívből játszott.Ha jönnek a Szigetre, ott a helyem! A tesója, Shannon sem egy utolsó! :)

Ági 2007.11.20. 07:21:41

Sztem nagyon rendben van ez a zenekar, én valamelyik zenei csatornán láttam először, pont így elámuiltam, de aztán fejet hajtottam, mert tetszett.

13025 2007.11.20. 10:15:48

a tiniktől vetted a bátorságot h felvállald? a sokfelkiáltójelesektől? fura

2582 2007.11.20. 13:09:15

némi humornak szántam, hogy onnan. Valahogy tálalnom kellett a linkedet. :) De pont emiatt a félreértés miatt írtam oda utána, hogy nem vagyok ilyen gyáva. Tudom, hogy nem olvasol rendszeresen, ezért mondom, hogy felvállaltam én ennél már százszor nagyobb ellenállásba ütköző dolgokat is.

38951 2007.11.20. 16:50:16

Stabil középszer. Nem hatódtam meg tőlük, de nem rossz amit csinálnak. Kicsit mindig bajban vagyok a színész-zenészekkel.(Will Smith, J.Lo, Mos Def, most meg Leto) Ott, ahol egyértelmű a prioritás, nincs ezzel bajom.(Depp, Woody Allen, Ice Cube, Ice T) De a zenekarnév nem a legjobb. :)

2582 2007.11.20. 17:47:51

Érdekes meglátás, Trotter. JLo-t mondjuk nem nevezném színésznőnek (remélem, ezzel senkinek nem taposok a lelkébe), szerintem nála a zene a prioritás. Egyébként szokás pletykálni, hogy aki ilyesmibe kezd, annak a másik karrierje biztos romokba hever, pedig miért ne állhatna valaki több lábon... akár 3-4-5 művészeti ágban is... itthon is, külföldön is van példa multitálentumokra... A zenekarnév nekem is furcsa.

27368 2007.11.20. 20:04:34

leto karrierje azért nincs romokban szerencsére, nála sztem ez ilyen passzió dolog lehet. meg még egy kis exhibicionizmus, szereti magát a fickó nagyon. legalábbis nekem ez jön le róla. bár én is birom őt :P.

callmemike 2007.11.21. 23:13:49

a műfaj pop. ennyi.

13025 2007.11.23. 14:25:56

amúgy off - azért sem olvasom gyakran, mert ez az apró betű nekem katasztrófa. pedig a szemem megvan vizsgálva, a monitorom elég nagy, de legalább valami nagyobb sortávolság kéne, ha ragaszkodsz is a hangyákhoz (és mivel ez nem papír, hanem blog, javasolt a bejegyzések közötti sortávolság, mivel felosztja szebbre a szöveget). Tényleg, első és utolsó ilyen offom itt, töröld nyugodtan, de ha megnézem az oldalt most, ezt, ahova írok, akkor a kommentek nagyobb betűvel vannak mint a bejegyzés, ami = azzal, hogy a kommentek fontosabbak, mint a törpe bejegyzés :)

2582 2007.11.23. 14:35:22

Köszönöm a véleményed, ezt még senki nem említette. Az igaz, hogy nagyobb betűvel van a komment, ezt még az állította be, aki csinálta a sablont, majd egységesítem. Még tényleg senki nem panaszkodott, de majd próbálok megoldást találni. Olyat, ami nekem is szép, meg nektek is olvasható. A bejegyzések közt van sortávolság, úgyhogy azt nem értem, bár látom, a dátum felett lehetne nagyobb hely is. Következő sablonszerkesztésnél megvizslatom.

13025 2007.11.23. 17:26:28

na, bekezdésekre gondolkoztam. Kétenter 1 helyett.

2582 2007.11.23. 17:31:52

Ja, értem, de azt én nem szeretnék minden bekezdés előtt/után, mert a 2 entert más tagolásra használom. A betűméreten vagy a sortávon majd állítok, valahogy összevetem az saját ízlésemmel. :)

ebi 2008.12.28. 05:10:43

beautiful lie

kjempmzfb 2010.04.16. 23:33:07

wFbliP fdwndbawgdnn, [url=http://fjdrhmwifrui.com/]fjdrhmwifrui[/url], [link=http://icimljhufkgs.com/]icimljhufkgs[/link], http://vxztdjpqnugb.com/
süti beállítások módosítása