- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Kabátpróba

2007. november 28. - Antibaby
A télikabát-vásárlással annyi a gond, hogy hiába próbálod fel az üzletben, ősszel, nem tudhatod, elég meleg lesz-e majd a mínusz fokokban kint az utcán. Dris erre találta ki a hűtött próbafülkét. Aki már dolgozott pl. gyorsétteremben, és járt a lakás méretű hűtőben, az tudja, akár meg is lehetne valósítani. (A Váci utcai Zarát össze is lehetne tolni a szemközti Burger King-gel. (: ) Vagy a kirakat egy kis részébe beengednék az utca hidegét, s ott lehetne hőpróbának alávetni a kiszemelt darabot. Ha lenne ilyen, akkor tudtam volna előre, hogy idén télen csini lehetek, de izzadni nem fogok.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr156822495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Euthymia 2007.11.28. 10:54:16

Szia, nekem is pont mindig ezzel van a legnagyobb gondom kabat nezegetesekor... De az otleteteket gyorsan vedesssssseeettteeek le!!

43566 2007.11.28. 12:05:47

szerintem pedig az osszes telikabatot, foleg a csiniket (na jo, az ilyen igazi sielos-snowboardos kabatokat kiveve) Angliara meg Spanyolorszagra tervezik, ahol a tenger kozelsege miatt 5-10 fok ala nem nagyon megy a homerseklet

2582 2007.11.28. 12:10:37

Az eddigi kabátom szép is volt és meleg is, de 3 év után elfáradt az anyag ott, ahol a táskám pántjával érintkezett. Nagyon sajnáltam, a szívemhez nőtt már.

Lári 2007.11.29. 07:33:02

Hol lehet olyan kabátot beszerezni, ami szép és meleg is?? Évek óta nem találok ilyet. Ha meleg, akkor pufi, súrlódós izé, ha meg szép szövet, akkor megfagyok benne.

2582 2007.11.29. 08:39:06

Lári, az én imádott kabátom a néhai MIJU-ból származott. Nem szövet volt,hanem olyan pufi fajta, de nem steppelt, hanem egyben volt, varrások nélkül az egész anyag (ennél szakszavabban nem tudom elmondani), és gyönyörű volt. Farmeres és elegáns cuccokhoz is teljesen passzolt. Előtte és utána sem láttam hasonló kaliberűt sehol. SZerencsére egy fotósorozat is megörökítette, úgyhogy még nagymamakoromban is nézegethetem.

37131 2007.11.29. 09:38:41

Én a saját fekete szövetkabátom a Personában vettem. Nem volt olcsó, de cserébe meleg, standard (tehát mindig divatos lesz), és az ujja hosszúsága egy ötletes toldással hosszítható. Imádom, immár két éve ;)

Annie 2007.11.29. 12:43:28

ma olvastam egy a kabátdivattal kapcsolatos cikk kommentrészében, hogy csakis kapucnis télikabátot lehet venni, és aki mégsem azt teszi (na de hogyan is sikerülne, ha nem lehet más kapni?) , az javíthatatlanul vidéki és igénytelen *-) az enyém valami hasonló lehet, mint tisss-é, csak nem persona, hanem mexx és igen, a szövetkabát alá bizony elkel a kardigán
süti beállítások módosítása