1. Friss a filmélménye? Nemrég jött ki a moziból és annyira a film hatása alá került, hogy szeretné megnyerni a "Szia..." ajándékok (törölköző, nyakkendő, bögre, falinaptár, kulcstartó, CD stb.) egyikét? Nem kell mást tennie, csak az alábbi teszt kérdéseit helyesen megválaszolni, majd a mozipénztárnál található urnába névvel, címmel, telefonszámmal ellátva bedobni. A sorsolás eredményéről és a nyeremény átvételéről minden kedves nyertest értesítünk.
A tesztet itt töltheti ki.
2. Hír az esti Híradóban:
"A BBC hollywoodi tudósítója küldte nekünk az alábbi fotót.
A Los Angeles-i lakosságot megosztotta az ötlet, hogy a Szia... c. film promóciója idejére a híres Hollywood feliratot az Antibaby's Twelve Stúdió eltávolíttatta, s helyére legújabb vígjátékukat hirdető feliratot helyeztek. A helyi hatóságok hivatalból feljelentést tettek, s várhatóan 500 000 dollár kártérítést hajtanak majd be a stúdión. A film producere munkatársunk kérdéseire cinikusan válaszolt. Elmondta, reméli, hogy a film már az első héten behozza a gyártás és a promóció, valamint az illegális feliratcsere büntetésének összegét, ezért az esetleges elmarasztaló ítélet miatt nem fáj a feje. Sokkal többet gondolkodik a második rész forgatásának előkészületein."
Most érkezett a hír, hogy a Los Angeles környéki hegyek fölött megjelent egy repülő, amely egy transzparenst húz maga után, szintén a "Szia..." című filmet hirdetve. A szemfülesebb járókelők az égre tekintve nem csak a repülőt és a feliratot vehetik szemügyre, hanem a film történetére utaló smiley-vá váló kondenzcsíkot is.
3. A magyar romantikus vígjáték, a Szia... olyan sikeres hazánkban, hogy az amerikai közönség is felfigyelt rá. Hivatalos forgalmazását ugyan csak karácsony utánra tervezik, az új mozi bevezető kampánya már napokkal ezelőtt elkezdődött. A híres Hollywood felirat lecserélését követően Los Angeles utcáit is ellepték a filmet reklámozó neonfeliratok. Íme néhány közülük. A film forgalmazója egyelőre a magyar címet szeretné használni, bár a filmplakátokon szerepelni fog az angol megfelelője is.
Coloradoban pedig a helyi igényekhez igazítva ilyen plakátokkal próbálják felkelteni a nézők figyelmét: