- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Agresszivitás vice versa

2008. január 15. - Antibaby
Csendben hátradőlve figyelek már néhány napja és azon csikicsukizom, hogy beálljak-e a sorba, írjak-e a saját szemszögömből a Blaha réméről (Willfreeman-től kölcsönvéve a kifejezést, mert találó). Vagy semmit se kellene, vagy nagyon alaposat és belemenőset, a hisztériakeltésről, a média felelősségéről, a szülői és társadalmi felelősségről, a szegénységről, a törvényeinkről, a tenni soha semmit nem tudó illetékesekről, stb. Aztán végigvitatkozni vagy fél évet... Öreg vagyok én már ehhez!? Nem. Csak kicsit remény- és energiavesztett. Bár tudom, azt nem kellene.
Az eset persze durva, s nem kétséges, én is átmennék az utca túloldalára, ha tehetném. De az sem tesz boldoggá, hogy eddig is számtalan agresszív és veszélyes figura, messze túl a 18. életévén, szabadon mászkálhatott mások bántalmazása után órákkal, napokkal.

Egy dolgot említek csak, mert muszáj, s számomra leginkább ez foglalja össze, mi is történik. Az elmúlt napokban az döbbentett meg legjobban, mennyi cigányozással, mocskos románozással találkoztam lépten-nyomon. Ettől hangos az internet, az utca, a munkahelyek és a kávézók.
Olvastam valahol, egy meg nem jegyzett nevű blogban: "Üdvözöljük Romániát az Európai Unióban!". Aztán a kommentelők bőszen bólogattak és szép sorban kifejtették, hogyan kellene laposra verni a kiskölköt, keresztülnyomni egy húsdarálón, majd szorosra csomózott zacsiban visszaküldeni az anyukájába, bele.
Kifejtették véleményüket, na. Úgy európaiasan, demokratikusan, kulturáltan, ahogy kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr806822641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

52665 2008.01.15. 21:07:43

Kultúrált vagy sem, az a kölyök érdemel ezt-azt, az egyszer biztos. és még sokan mások is... A tömegpszichózis meg más kérdés. Én pl. ma a humusz oldalán a kukabúváron (kukabuvar.hu) szörnyülködtem, hogy mit össze nem fikáznak az emberek a felesleges áruk gyűjteményén (mikor jó pár igen hasznos és kedves dolog is van a listán).

Dweyra 2008.01.16. 21:01:06

Én is elgondolkodtam rajta, mit is lehet kezdeni egy ilyen sráccal. Mert egyfelől totál igaz, hogy szegénynek nemigen volt módja szocializálódni. De vajon sikerülne szocializálni, ha valaki megpróbálná? Ki lehetne hozni abból a szituból, amelyben most van? Elég nehéz kérdés...

bahha 2008.01.17. 13:03:06

most találtam. http://href.hu/x/4fp8
süti beállítások módosítása