- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

A Zöld Péternek hűlt helye

2008. január 18. - Antibaby
Még új szitu az életemben, hogy ha bemegyek egy parkba vagy bevásárlóközpontba nyakamban egy fényképezőgéppel, azonnal megindulnak felém a biztonságiak. Lassan besurranó tolvajnak érzem magam, mindig figyel valaki a szeme sarkából. Lesik, nem kopik-e el a Millenáris, ha lefotózom. Na nem, mintha mostanában lenne mit gyönyörködni benne.
Ledózerolták a Zöld Péter játszóteret is. A francba, szerettem volna még a gyerekeimmel játszani ott.

Update: Az interneten egymásnak ellentmondó híreket találtam a sorsáról. Aztán végül kiderült, amint felhúzzák az oda tervezett irodaházat, a játszóteret pár méterrel arrébb újra felállítják. Állítólag őszre ismét működni fog. Ha valóban így lesz, akkor jó, addig úgysem "pottyantok".

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr466822651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ági 2008.01.18. 19:15:53

Érdekes én nagyon sokat járok fényképezővel a nyakamban és még sosem néztek rám ferde szemmel. :-) Egyszer volt, hogy a Mediamarktba is bementem, akkor megkérték mutassam meg milyen képek vannak a gépen, hogy lássák, hogy nem a polcról szedtem le. De ez is udvarias volt és igazából érthető. Na persze az én gépemben, kb 10x-es kapacitású a memóriakártya, mint amit gyárilag beleraknak, de akkor is. :-)

lotuseater 2008.01.19. 13:13:48

bevásárlóközpontokban elvileg ugyanúgy nem szabad fotózni, mint reptereken - legalábbis pár éve még volt ilyen rendelkezés.

picaflor 2008.01.19. 16:51:33

En nagyon kedvelem a stilusod, de ez a "pottyantok" kifejezes bantja a szemem. Nem is muszaj betenned a hozzaszolast, csak Neked akartam elmondani. Biztos azert (is) vagyok ilyen erzekeny, mert alig 14 honapja szultem, es egy honap mulva fogok ujra... ;) Hidd el, koze sincs a pottyantashoz, ahhoz, amikor pl. kiesik valami a kezedbol...!

2582 2008.01.19. 19:32:38

picaflor, igazad van, mégis szokták ezt a kifejezést használni, én meg viccesnek gondoltam. Ha idézőjelbe teszem, az kompromisszum, ugye? Marad, de látható, hogy nem gondolom azt csak úgy pottyantásnak. :)

verbeka 2008.01.20. 11:16:50

Érdekes. Ehhez képest a Mammutból online megy a webkamera. Ők éjjel-nappal vehetnek minket? A pottyantásról meg egy teljesen más dolog jutott az eszembe. Mi emberek sokmindent elviccelünk és bagatelizálunk, talán ezért, mert akkor nem tűnik olyan megrázónak és félelmetesnek, mint amilyen egyébként. A halálról igazán mulatságos tréfákat és filmeket kreálunk, és a tüdőgyulladást is tüdőgyuszinak hívjuk. Aztán meghalunk, mintha nem volna több dolgunk a világban.

picaflor 2008.01.20. 12:56:34

Tokeletes megoldas az idezojel! :) En sem akartam ennek a szohasznalatnak nagy feneket keriteni, plane, hogy olvaslak mar egy ideje, sejtettem, hogy viccesnek szantad. Verbekanak pedig (mint oly' sokszor), megint csak igaza van... A szulestol viszont nem kell felni, mert tobbet "ad", mint amit "elvesz". ;)

13025 2008.01.20. 16:41:53

nekem is szóltak minap, h nem lehet benn fotózni

Ági 2008.01.21. 07:26:53

picaflor, én is szültem és fogok is 3 hónapon belül belül újra, de őszintén eszembe se jutott ezen fennakadni Antibaby-t 'ismerve'.

Kelli 2011.08.27. 16:01:31

There's a terrific amount of knowledge in this arctile!
süti beállítások módosítása