- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Az első blogok az életemben

2008. február 04. - Antibaby
Egész véletlenül rátaláltam a winchesteren a legeslegelső linkfalamra, azokkal a blogokkal, amiket legelőször olvastam. Utána néztem, melyikkel mi lett.

Elég nagy jelentőséggel bír, hogy az első blog, amit olvastam, még mielőtt belekezdtem volna a sajátomba, Szinglipasi Lúzernaplója volt. Emlékszem belőle nagyon sok mindenre. Egy postaláda zárjában felejtett lakáskulcs okozta kalamajkára, a fejlécben Keanu Reeves képére, előtte a híres kék és piros pirulákkal, valamint egy lefotózott ruhaszárítóra, amin kizárólag fekete pólók lógtak. Hát igen, ilyen egy magát lúzernek tartó szinglipasi téli ruhatára, mosolyogtunk akkoriban, nem rajta, hanem mellette. Arra is emlékszem, hogy egy idő után, ha eszembe jutott, mindig azt képzeltem, hogy úgy néz ki, mint Keanu Reeves. Annyira sokszor láttam azt a fotót, hogy vele azonosítottam. A sok fekete póló meg ugye megerősített. :) Annyira szerettem, ahogy írt... aztán ritkultak a bejegyzések, és egyszercsak bejelentette, hogy vége. Adott pár napot még a teljes törlés előtt, de nem éreztem fontosnak, hogy lementsem a blogját. Pedig azóta jó párszor eszembe jut, milyen szívesen elolvasnám, és az is, hogy vajon a srác itt van-e valahol körülöttünk. Lehet, hogy új néven új blogot indított, de az is elképzelhető, hogy ő már rég el is felejtette, hogy valaha freeblogger volt.



A második blog, amit elkezdtem olvasni, talán pont azokban a napokban, amikor az enyém elindult, Suematra-é volt. Őt szerintem nem sokaknak kell bemutatnom. Azóta is nagyon dönget, ír, díjakat nyer, megminden. Koca Suematra-olvasó vagyok, meg nem mondanám, miért. Illetve de, de azt inkább megtartom magamnak.

Megmondom őszintén, a NaNapló feliratról csak annyi ugrott be, hogy Nathalie írja, és mindig szép képekkel illusztrálta a bejegyzéseit. Meglepődtem, hogy még mindig létezik a blogja. Igaz, már hiányoznak azok a szép kis képek, és az sem jut eszembe, mikor és miért szakadtam le róla. 

A Bunkó Autósok című blog, ha jól emlékszem, jogi viták miatt zárt be. Pedig híres volt, a tévében is emlegették, akár hatása is lehetett volna az autósok viselkedésére. A vége azonban az lett, hogy sokan perrel fenyegetőztek azok közül, akiknek az autóját pl. virágágyásban vagy emlékműhöz lapulva, vagy játszótér, illetve zebra  közepén parkolva lefotózták - mégcsak nem is a blog tulajdonosai, hanem az olvasók. Hasonló blog most is működik, csak nem a freeblogon, és nem találom a linkjét.

Ezután kúszott fel a linkfalamra Freak (Freakkingdom volt a blog címe, ha nem csal a memóriám), akihez időnként még most is benézek, hátha... de nem. Ő is, mint sokan, eleinte csak ritkábban írt, azok a bejegyzések is főleg film trailerekről vagy számítógépes játékokról vagy nekem nem igazán tetsző zenéről szóltak, aztán végül már be sem jött az oldal. Sajnálom, mert kedveltem.

Aztán ott volt Narancspanni, akiről nem tudom, miért szoktam le. Tényleg nem. Tűzoltómániás druszám, akinek sok olyan tulajdonsága (külső, belső) derült ki, ami alapján hasonlónak éreztem magamhoz. Aztán ez az érzés egyszercsak megszűnt. Most jelszóval lehet belépni hozzá, aminek én nem vagyok birtokában. Egy másik "kapcsolat" is összefűz minket a neten, az a mi közös kis titkunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr376822709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

29810 2008.02.05. 06:19:33

Azt hiszem,erre az autós blogra gondolsz: http://autozz.blog.hu/

2582 2008.02.05. 08:31:15

köszönöm

816 2008.02.05. 11:11:54

én egyből nyomira szoktam rá, és azóta is. de ez most leírva olyan, mintha azt mondanám, egyből a kemény drogokkal kezdtem :)

87091 2008.02.05. 14:00:15

én AdaMohazöldszemmel kezdtem, de őt már ismertem egy ideje. aztán, miután Tipicallt olvasva rájöttem, mennyi biszex/leszbi csaj blogol, én is kedvet kaptam. :D

2582 2008.02.05. 14:02:40

:) hű, comming out-ra nem számítottam.

43055 2008.02.05. 14:30:28

Narancspanni csak átmenetileg szünetel. :)

81939 2008.02.05. 14:41:28

Én már nem is tudom kit olvastam legeslegelőször. De arra tisztán emlékszem, hogy évekig (amíg egyáltalán nem volt 3D-ben kapcsolatom a többi blogíróval) rendre "beleszerettem" azokba akik írták a blogokat. Pedig sose találkozta egyel se. Mostmár ez az egész blog téma nekem teljesen más mint volt régen. Most barátok, haverok, ismerősök napi életét követem figyelemmel (és néhány ismeretlenét, akikről azt hiszem, hogy ismerem). Hol van már a tavalyi hó...

Ági - kock 2008.02.05. 19:54:35

Valaha én is ki voltam linkelve nálad, hehe. :-))) Vagy csak szövegben? De régen volt...

2582 2008.02.05. 23:53:28

Kockás-Ági: Ki voltál, igen. Most is igyekszem lépést tartani a blogoddal. Olvasgatlak, figyelek, sírok, nevetek, izgulok veletek. :)

NH 2008.02.06. 14:52:14

Engem most az izgat a legjobban, amit megtartottál magadnak. Vajon ugyanazért lettél koca-suematra olvasó mint mások? Vagy neked megvan a saját antibaby-s indokod? :)

2582 2008.02.06. 17:45:54

Erre akkor tudnék válaszolni, ha elárulnád, mások miért lettek. :)

Nh 2008.02.06. 20:32:58

Én a magam és annak nevében tudok nyilatkozni , aki felhívta rá annakidején a figyelmemet.Mert elveszítette a varázsát.A szingli-napló mindenkinél csak átmeneti. Én azt érzem, hogy már nem őszinte, már csak a közönségnek ír és nem magának. És valljuk be örökké ő sem lehet szigli...:))Viszont még mindig pazar a marketingje.

2582 2008.02.06. 21:07:34

Akkor a válaszom: langyos. :) Engem az nem zavar, ha valaki, aki jól ír, nem szingli már, és ez a tény akár érződik is a blogján. Én inkább az első Golden Blog után éreztem valami törést, de erről tényleg nem szeretnék többet... hiszen olvasgatom, tehetségesnek tartom, és nem ismerem őt annyira, hogy nyugodt lelkiismerettel kiemeljem a blogjának zavaró tulajdonságait. Ugye megérted. :) Egyébként Dris meg nagy rajongója a pasija blogjának. Csak úgy mondom. :)

13025 2008.02.07. 00:01:51

mostanában mindenki az első blogszerelméről ír?

2582 2008.02.07. 07:29:26

Nem tudom, Human, én senkinél nem olvastam ilyesmit.

13025 2008.02.07. 11:49:33

aurusnál van, ő legalább belevett engem ahogy kell :)
süti beállítások módosítása