- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Víziváros képekben

2008. február 06. - Antibaby
Reggeli kávém szürcsölgetése közben fotóblogokat szoktam nézegetni. Az a legbiztosabb megoldás, hogy ne bosszantson fel valami már korán. A mai kellemes élményt Luppe okozta, aki nem először fotózza körbe mindennapi életem leggyakoribb és így jól ismert helyszíneit. Furcsa érzés az ő éppen aktuális hangulatán, állapotán és szemüvegén át, vagy pl. hajnali ürességében látni ezeket a helyeket. Leginkább az épületet, ahol dolgozom, s ami nappal kimondottan nyüzsis tud lenni.
Hát, errefelé járkálok én nap mint nap. És egy kicsit errefelé is.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr676822711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

29908 2008.02.07. 14:57:39

:-)) és kifejezetten utálom, hogy nappal, olyan "nyüzsis tud lenni" :-)))) régen, hétköznap is olyan volt, mint egy üdülő paradicsom, nyugalom, csend, néha egy-egy autó, mostanában, dugó van, nem lehet parkolni, csak a garázsunkba, csak este maradt meg olyannak, amilyennek szeretem. meg hétvégén, hétfőn, ha lesz időd, less rá a blogomra! amugy merrefelé melózol itt? - ja és luppe voltam, nem ezt a nevet irja ki tudom.

2582 2008.02.07. 15:10:35

Szia Luppe! A M. körút szörnyű, de a többi részét nagyon szeretem. [Aranyos, ahogy zavar a sok autó, meg a dugó... és hogy nincs parkolóhely, tehát te is autóval jársz. :)Én nem autózom, és amikor nagy ritkán mégis valaki hazafuvaroz, akkor meg van parkolóhely - felénk legalábbis.] A munkahelyem címét nem szeretném publikussá tenni, de ha elárulod az e-mailcímed, megírom. Amúgy is gyanús vagy te nekem, hogy esetleg egy iskolába jártunk... :) kicsi-e a világ? Persze, hogy benézek a blogodba, mint mindig.

29908 2008.02.07. 21:04:45

persze, tök evidens, mármint, hogy itt nem, nálam a kontakt-ban klikk a mailre és azonnal tudsz nekem emailt küldeni, most már én is kiváncsi vagyok, egyébként én nem autóval járok, csak nagyon ritkán, ha vidékre vagy külföldre utazom, én inkább mocizom vagy bicozom, ellenben, ha kinézek az ablakon csak az autosorokat látom :-)))) a sok irodaház miatt :-))))

Gert 2012.01.16. 16:47:45

I can't hear anything over the sound of how awosmee this article is.

Bobby 2012.01.18. 04:53:50

Thanks for contributing. It's hleped me understand the issues.
süti beállítások módosítása