- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Terápiás miniposztok jönnek

2008. február 22. - Antibaby
Itt járt. Méricskélt, negyedik alkalommal. Mert már tervezi, hogy ide költözik, mi meg el innen. Hogy hova, az nem érdekli. Négyszer mérte végig ugyanazokat a dolgokat, és negyedszer tette fel ugyanazokat a kérdéseket. Nem baj, gondoltam, én nagyon türelmes vagyok. Az voltam. Szemüveg az orrán, jegyzettömb a tenyerében, és vizsgáztat: mennyi a tárolóhelyiség belmagassága, és hova járnak a szomszédok háziorvoshoz? Mittomén, ők hova járnak. Az nem jó válasz, hogy én hova járok?
Teljes idegbaj, de úgy kell csinálni, mintha a világ legtermészetesebb beszélgetései lennének. De legalább nem vesztünk össze. A tegnapit szóba se hozta/tuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr726822759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

87091 2008.02.23. 14:16:55

hát nem irígyellek...

86215 2008.02.23. 20:44:57

Van lehetőségetek valahova máshova menni? aztán meg csináljon amit akar? Az én családomban a többhónapos eltűnések, hallani se hall rólam senki semmit működött... mindig rájöttek, hogy nem egészen ez volt a cél.

2582 2008.02.23. 22:34:04

El fogunk menni, de még nem most. Neki is így jobb még egy ideig, és nekünk is. Ha muszáj lenne, azért megoldanánk hamarabb is a költözést. Nálatok az eltűnés tényleg működött? Én eddig azt hittem, jobb lenne megszakítani a kapcsolatot, de mielőtt megtettem volna, elkezdtem érezni, hogy az sem lenne megoldás. Hm, nem tudom. Meglátjuk, merre haladunk tovább.

86215 2008.02.24. 19:07:32

Én teljesen eltűntem mindig... hónapokig még telefonon se tudtak elérni. Azt se tudták, hogy egyáltalán élek-e. Működött. Mondjuk azt hiszem, hogy elég hidegháborús viszonyokat tudhatunk itt magunkénak.

2582 2008.02.24. 19:24:24

Hm, bátor dolog. Ha majd nem itt lakom, talán ilyenre is lesz példa. Mondjuk én a család többi tagjától, pl. a tesómtól nem tudnék hónapokig elzárkózni, s így az információk azért időnként szivárognak ide is, oda is.
süti beállítások módosítása