- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Állítólag kibékültünk

2008. március 02. - Antibaby
Anyu már körülbelül szerda óta mindenkinek azt meséli, hogy kibékültünk. Én azért szkeptikus vagyok. A kibékülés hitelét csorbítja, hogy egy rakás érvet sorolt fel, miért nem lehetünk őszinték az orvosával. Még egy találkozó hátra volt a dokinővel, és elég hamar felfogtam, hogy akármit mondok majd, az szerinte pont rosszat tesz a köztük eddig felépített kapcsolatnak, vagy akárminek. Így aztán nem is nagyon mondtam semmit, csak helyeseltem, igen, másfél hete nem vesztünk össze, pedig elég sokat beszéltünk telefonon, és igen, lehet, hogy elkezdődött köztünk valami kommunikáció, amihez köszönjük, nem szükséges a doktornő jelenléte, nem szeretnénk feltartani ugyanis, majd mi magunk elintézzük (boríték). Kettecskén, ahogy eddig sosem. Gyanús nekem, hogy a hirtelen jött odafigyelés és építeni akarás tulajdonképpen csak annak szól, hogy nehogy elkotyogjak valamit, amit sikerült eltitkolni az elmúlt 14-15 évben.
Na de magamra tudok én húzni rózsaszín szemüveget, ha van értelme, nem bánom, partner vagyok, kezdjünk bele, először erősítsük meg a jelent, aztán lehet visszanyúlni a múlthoz és tisztázni szépen mindent. A doktornő bólogat, és ismételgeti: "igen, a lányának igaza van", "a lánya jól gondolja", aztán kifelé megveregeti a vállam, szép volt, kislány! Benne vagyok a kibékülősdi játékban, ha tényleg ez a cél, és nem csak az eszköz egy nagyobb kaki elfedéséhez. Meglátjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr986822791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blues 2008.03.03. 07:07:09

OK. Csak akkor védd magad, és legalább te ne hidd el, hogy tényleg kibékülés lesz az eredmény. Maradj a játék szinten. (hidd el, úgy sajnálom, annyi energiádat emészt fel ez a "kapcsolat", hogy már a Gellért hegyet odébb hordhattad volna a zsebkendődben. Tudom, tudom, te is felteszed a kérdést megéri-e... És tényleg! Megéri? Mi lenne, ha azt mondanád, hogy nem, elég volt, köszönöm, ennyi! Mi lenne rosszabb, mint enélkül? )

2582 2008.03.03. 07:31:17

blues, Igen, gondolkodtam már rajta nagyon sokat, és igen, rengeteg energiám van már benne. A nagy részét az olvasóim nem is ismerik, hiszen a legdurvább időszak még életem egy korábbi szakaszában volt. S hogy megéri-e? Nagyon jó a kérdésed, mert erre egyértelmű választ tudok adni: csak látszólag van választási lehetőségem. Ha feladom és elsétálok, a végeredmény ugyanaz, sőt rosszabb. Egy anya-lánya viszonyra nem lehet azt mondani,hogy vége. Sosincs vége. Nem tehetek mást, mint hogy mindent megteszek, amit bírok. Az más kérdés, hogy egyre kevesebbet bírok.
süti beállítások módosítása