- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Összeillő páros

2008. március 18. - Antibaby
Nem szoktam érteni a kozmetikai cikkek reklámait, amikor egyébként természetes szépségükről ismert nőket a felismerhetetlenségig rúzsoznak. Nem tudom, miért velük, s miért nem azokkal adják el ezeket a cuccokat, akik amúgy is vastag vakolat imidzsüek.
Nem vagyok az a kimondott parfümszakértő sem. Enyhén szólva. Nem jövök rá, miért pont Ewan McGregort támadják most, annyi sztár után, amiért eladta magát egy reklámba. Vagy akár a Star Wars után, ami azért nem kimondott művészfilm. Nem értem az őt ért támadásokat, mert én pont azt szerettem volna írni, mennyire jól megtalálta a Davidoff a hozzá illő férfit. Nekem ez így kerek, összeillő páros. Talán mert a Davidoff illatáról hasonlóan férfias kisugárzás jut eszembe.

Ewan McGregor - Davidoff Adventure

Tudom, hogy a reklám másról szól. Adventure, meg minden. De számomra ezt jelenti.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr446822837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

verbeka 2008.03.19. 07:57:28

egyszer egyik ismerősömmel írtam egy reklámszociológiai tanulmányt a parfümreklámokról. Nagyon izgalmas volt. Itt pl. a lekerekített üvegformából határozottan látszik, hogy nem kifejezetten macsós férfiaknak készült, hanem érzékeny, érzelmes belső lelkivilágúak a célcsoport. Az alapvetően szögletes, téglatest forma, a föld színek (lásd ókori görög filozófia: kocka=föld=stabilitás), és a szürke viszont arra utal, hogy az illető mégiscsak ízig-vérig férfi, stabil, magabiztos. Biztos vagyok benne, hogy nem hagyományos férfi illat, hanem van benne némi édeskés, lágy szegmens.

Zizi 2008.03.19. 08:54:12

Hm, mikor lattam a reklamot, en is azt gondoltam, hogy mennyire illik. Mert Ewan McGregor nem egy majom, aki odaul a motor ele, hogy hu de nagy kalandra termett ember vagyok. O tenyleg sokat motorozik, pl. egy haverjaval bejarta 2004-ben Nyugat-Europat, Oroszorszagot, Sziberiat es Alaszkat negy honap alatt. Olvastam rola egy osszefoglalot es en mar reg hagytam volna a fenebe, mert vagy a motorral volt valami vagy az utak voltak jarhatatlanok vagy a hataron nem engedtek at oket. Miert ne adna el magat? Valamibol ki kell fizetni a kovetkezo turat... ;-) UI: es szerintem eszmeletlen jol nez ki a kepen...

2582 2008.03.19. 09:49:14

Verbeka, nekem pont úgy maradt meg az emlékezetemben a Davidoff mint illatélmény, hogy egy kimondottan férfias exemnek épp az üvege alapján tetszett meg elsőre(, aztán persze másért is). Nekem meg imponált, hogy a srácnak nem csak a srác illata jó, hanem designérzékeny is. :) Ez a Karim Rashid által tervezett, - úgy tudom - limited edition üveg volt az: http://www.dhub.org/blog/wp-content/dhub/echo.jpg Egyébként szerintem egy világhírű "sztár" esetében, amilyen mondjuk Brad Pitt, Michael Schumacher, David Beckham vagy George Clooney, nem feltétlenül ciki reklámban szerepelni. Sőt. Az megint más, hogy egy magyar színész mondjuk mosóport vagy lakóparkot ajánl a tévében.

vera 2008.03.19. 11:18:50

értem én, hogy adventure, meg ilyesmi, megnéztem a reklámfilmet, és nagyon tuti, eltekintve egyvalamitől. most gondoljatok bele, egy (ilyen) pali, egy ilyen útra valóban magával visz egy ilyen bazinagy üveges parfümöt???!!!! nemá.

Zizi 2008.03.19. 12:43:32

Persze, hogy nem visz. :-) Ahogy David Beckham sem allandoan Pepsit, sem George Clooney Nespressot iszik. ;-)

vera 2008.03.19. 15:41:35

Zizi! de azokat legalább el tudom képzelni... érted, egyszer-egyszer:D

verbeka 2008.03.19. 17:47:55

Jelenleg a hétköznapi Old Spice - white water mellett (aminek végtelenül visszafogott illata van, szemben a férfiasnak nevezett illatokkal, amiket ki nem állhatok) "ünnepnapokon" ezt spriccelem magamra: http://www.mistrys.co.uk/images/images/hypnose_homme_2483_new.gif

2582 2008.03.19. 18:00:25

... és most pont ilyen spriccelős ünnepnapok jönnek. :)

27368 2008.03.21. 00:24:38

bizony, ez a reklám nagyon ott van. pont arra gondoltam én is, hogy mennyire passzol ewan a parfümhöz. nagyon bejövős fiú ő, talán az egyik legszimpatikusabb színész számomra.

verbeka 2008.03.31. 07:20:55

Biztos csak elemzéskényszer, de az a Karim Rashid limited edisün üvegcse egy duzzadó férfi alsónadrágra emlékeztet. Lehet, hogy csak azért, mert nekem is van egy ilyen fehér, kék vonalas kockás... (Ez egyébként sokkal szögletesebb, mint az Evan-féle)

Kaeden 2011.07.03. 11:49:20

Well done atcrile that. I'll make sure to use it wisely.

Starleigh 2011.07.04. 17:58:40

This artcile achieved exactly what I wanted it to achieve.
süti beállítások módosítása