- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Párnacsata

2008. március 23. - Antibaby
Tegnap délután 4 órakor párnacsatát rendeztek az Erzsébet téren. Pont arra jártam, úgyhogy megnéztem, és kattintgattam párat. Semmi értelme az egésznek, de csak néztem és néztem. Ennyi őrültet egyrakáson... :)
A trend a hatalmas zöld Sport szeletestől, a leggyakoribb piros pöttyösig terjedt. Vajon ezeket szponzorcégek osztogatták? De ki-ki kifejezhette egyéniségét a saját párnája stílusával: a huzatokon feltűnt Malacka, Hello Kitty, párducminta, plüssborítás stb. De olyan is volt, aki megunta, hogy esténként két nagy mell közé dugja a fejét, úgyhogy elhozta és szakadásig csapkodta a szilikoncici-fotós párnáját.

Párnacsata

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr336822841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mennyei Mandarin 2008.03.23. 14:41:36

És én ebből kimaradtam?:D

1396 2008.03.27. 10:08:39

én meg annyira el akartam menni, hogy az még! de hát ugye a hülye kórság...:( nagyon jók a képek! :)
süti beállítások módosítása