- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Utóíz

2008. március 25. - Antibaby
Ilyenkor jön az, hogy egy hétig sonkát esznek főtt tojással. Én meg változatosan. Lesik a szemük sarkából, kérdezgetik, mi az. Aztán hallom, ahogy nagyokat nyelnek, és rendíthetetlenül tömik magukba a kicsit már száraz sonkát a pirosas-zöldes festékes tojással. Mert kaját nem dobunk ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr536822853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zizi 2008.03.26. 08:25:10

Halistennek iden husvetkor baratainknal voltunk, igy nem maradt rank semmi. Ami nagyon pozitiv volt az egeszben, hogy a haziasszony vegetarianus, es megint raszoktam a gyumolcsre es a salatara. Tegnap kiprobaltam a nagymamaja gombas fasirozott receptjet, isteni. Szeretek jokat enni, de azt utalom, hogy ha utana meg egy hetig megmarad. Igy inkabb, ha vendegseg volt,elosztom a vendegeknek, a szomszedoknak, vagy utolso lehetosegkent kidobom. Regen elveztem, hogy mindenfele unnepekkor rogyasig tele volt az asztal, de most ugy vagyok vele, hogy miert kell atesni a lo tulso oldalara? Probalok annyit csinalni, ami epp elfogy, bar minel tobben vagyunk, annal nehezebben megy a saccolas. Mindig viszel magaddal vmit enni? Mit szoktal csinalni? Erdekelne, mert hadilabon allok az itteni menzaval.

2582 2008.03.26. 08:36:08

"Mindig viszel magaddal vmit enni? Mit szoktal csinalni?" Hova viszek? Vendégségbe? Munkába? Egyikbe sem. Munkahelyemen a Vegafood házhozszállítós cég ebédjét eszem, de van sok ilyen kiszállítós már, kinek-kinek ízlése szerint. Mostanában ritkán állok neki főzni, pedig szeretek, és évekig szinte mindennapos hobbim volt. [A receptjeimet blogba is gyűjtöttem (bal oldali linkeknél találod), ha érdekel.]

Zizi 2008.03.26. 09:21:47

Munkara gondoltam. :-) Itt (Eszak-Nemeto.) sajnos nagyon nincsenek ilyen hazhozszallitok, illetve nagyon draga (menzanak ket-haromszorosa)... A recepteket megnezem mindenkepp, most valahogy rakattantam a vegetarianus kajara.

2582 2008.03.26. 09:25:36

Sajnos a receptes blogom sablonja nem működik normálisan. Legalábbis a tartalomjegyzékben levőkre kattintva nem jelenik meg az adott bejegyzés. A dátum szerinti archivumban tudsz kutakodni. Vagy ha a tartalomban ráhúzod a kiválasztott étel nevére az egeret, a linkjéből láthatod a dátumot, és úgy is kikereshető. Bocs, hogy ilyen bonyolult, keresem a megoldást a megjavítására.

Zizi 2008.03.26. 10:18:20

Eszrevettem... :-) De nem gond, a datum szerint keresgeltem! Talaltam jopar istenien hangzo receptet, es olyan ehes lettem... Egyelore meg a kinyomtatas fazisban vagyok, de a kovetkezo napokban kiprobalom oket!! :-)

39397 2008.03.26. 12:11:34

Kaját tényleg nem dobunk ki... viszont van egy remek maradék-pusztító blökink :)))

sunnyboy 2008.03.26. 12:14:28

Jelzem a sonka még mindig isteni és nem száraz:) (idén egyébként is kimaradtam ebből a mizériából, mert síeltem, így most pótlom a sonka-hiányt:))

67331 2008.03.26. 13:48:15

Mi az, hogy maradék sonka??

barb 2008.03.27. 18:26:38

Örök hála, h említetted a vegafood-ot, én erről nem tudtam, egy ideje ilyen szállítót keresek; nagyon köszi!

2582 2008.03.27. 21:46:33

Őket jó szívvel ajánlom, és ha érdekel, nézd meg a blogjukat is: http://vegafood.freeblog.hu

barb 2008.03.28. 08:05:56

Rendeltem jövő hétre, kíváncsian várom, milyen lesz! A zöldséges lasagne, akárhol rendeltem eddig, rossz közepes volt. A blogba is belekukkantottam, érdekes!

r. 2008.03.28. 19:33:45

van egy kis eltulzottsag ebben a postban, persze tudom, te kulonb vagy mindenkinel...

2582 2008.03.28. 20:08:57

hát persze, ezt szerettem volna tudatni. :)

anyu(ha) 2008.03.28. 21:30:05

Mintha azt írnám, hogy rejtélyes elszántságból kínkeservvel gyűritek le a torkotokon a nyomorult pitypangsalátát meg rakott tofut, magatoknak se meritek bevallani, hogy titokban sonkára vágytok, és rántott csirkére... :) Antibé, te galádul félre vagy vezetve. A húsvéti sonka a világ egyik legfinomabb ennivalója, a húsvét egyetlen profán értelme, amiből egyszerűen nem tud annyi létezni, hogy meg bírjam unni. Tegnap sajnos elfogyott, de szerencse a szerencsétlenségben, hogy csak az egyik sonka fogyott el, a másikat, a tartalékot majd mindjárt megfőzöm. (Máskor valahogy nem az igazi a füstölt hús. Csak húsvétkor. Ezért is olyan fájdalmasan mulandó az élmény.)
süti beállítások módosítása