- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Állásinterjú

2008. április 01. - Antibaby
Egy ismerősöm jelentkezett az egyik hipermarketnél meghirdetett főpénztárosi állásra. Elküldte az önéletrajzát, s be is hívták interjúra. Az egy dolog, hogy egy Budapest melletti településre kellett utaznia, és fél órát váratták állva egy raktárfolyosón. Amikor viszont végre foglalkoztak vele, az alábbi párbeszéd hangzott el:
- Ja, a megpályázott pozíciót már betöltötték. Helyette árufeltöltői állást tudunk önnek felajánlani.
- Nem hiszem, hogy az a képzettségemnek megfelelő pozíció lenne.
- Ez igaz. Amint lesz olyan állásunk, ami önnek megfelelő, értesíteni fogjuk.
Erre az ismerősöm, a maga higgadt, azonban kicsit irónikus stílusában csak annyit mondott:
- Jó, de kérem, csak abban az esetben, ha még nem töltötték be!

Azóta vigyorgok rajta, hogy elmesélte.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr166822869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réka 2008.04.01. 12:40:49

Sajnos ez egy bevett módszer, én már több helyről hallottam, hogy eljátszák.(Mármint, hogy meghirdetnek egy jól hangzó állást, amit már betölöttek, de felajánlják helyette az árulfeltöltést)

29694 2008.04.01. 16:04:58

Ha egy HR-es behív időpontra és ott közli, hogy bocs, már be van töltve az állás - hát az már alapból bukta... Örüljön, hogy nem vették fel. :D

68941 2008.04.01. 16:59:15

Szia, egyszer én is jelentkeztem pénztárosi állásra, 96-ban. Aztán egy gépészmérnöki végzettséggel rendelkező pénztárosok főmenedzsere közölte, hogy könyvelői képesítéssel, miért akarnék pénztáros lenni? Kár, hogy akkor megszeppenve nem kérdeztem rá vissza...amiért maga gépészmérnökként...Szerintem, én közelebb álltam a pénztárosi munkakörhöz :)

verbeka 2008.04.04. 06:56:05

Álommelló. Ezt biztosan ismered: http://tamtam.uw.hu/letoltes/tesco_kihivas.jpg

2582 2008.04.04. 08:53:44

Az illusztráció sem rossz hozzá.
süti beállítások módosítása