- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Sziget 2008

2008. április 13. - Antibaby
Szépen alakul az idei Sziget Fesztivál fellépőinek listája. Sejthettem volna, hogy az első zenekarnév megemlítéséig tart majd a már megszületésekor sem túl komoly fogadalmam. Mármint az, hogy a tavalyi volt az utolsó Szigetem, nem tetszik már annyira, meg hasonlók. Nyilván nem fogom kibírni, hogy elszalasszam az R.E.M.-et, amikor már egyszer majdnem megőrültem, hogy nem lehettem ott a budapesti koncertjükön. Igaz, akkor még sokkal fontosabb volt nekem a zenekar, mint mostanában. S az sem életszerű, hogy már harmadszor játszik nálunk a Jamiroquai, én meg még egyszer sem mentem ki rájuk. Tarthatatlan állapotok ezek, tarthatatlan állapotok. Egyik szemem sír, másik nevet, mert biztos hakniszagú lesz, meg rosszul hangosított, és talán nem is túl hosszú, de basszus, mostmár muszáj látnom és hallanom. S akkor még ott az Iron Maiden, meg a többi. (Most akkor Jared Leto-ék lesznek vagy nem?) Előtte le kellene ugrani a Balaton Sound-ra is fetbojszlimezni... hát hogy lesz ebből lakás projekt meg esküvő!?
Valaki igazán lottózhatna helyettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr416822895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása