- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Csapatépítés

2008. április 16. - Antibaby
Ahogy sejtettem, a feladatok érdekesek voltak és jó sok tanulsággal szolgáltak. Pont olyan belemenősre és lelkizősre sikerült, ahogy szerettem volna, csak két nap kevés ahhoz, hogy megnyíljanak, akik nem szoktak hozzá az őszinte véleményük kimondásához. Ez volt az, ami egy picit engem is visszafogott. De abban a visszajelzések is megerősítettek, hogy az életemben előfordult előzmények (pszichológus, családállítás, pszichodráma stb.) miatt jobban megy a mások előtt való megnyílás, az érzelmek felszínre engedése, pl. sírás, s talán az a feladatom ebben a közösségben, hogy amikor épp nincsenek ott a profi trénerek, akkor se hagyjam szőnyeg alá söpörni a gondokat, a konfliktusokat. Szívesen felvállalok ilyen feladatot, amíg a többiek is partnerek benne.
A két nap alatt úgy éreztem, szeretettel vannak irántam.
A trénerek a végére épp egy ilyen szeretettel feltöltő feladatot hagytak. Amikor már sok feszültség a felszínre tört, megkértek minket, adjunk egymásnak ajándékot. Nem kell több, csak egy mondat egy papírcetlire, amit aztán átnyújtunk a címzettnek. A mondat pedig valami olyat fejezzen ki, amit szeretünk a másikban. Valahogy így:
"Sokat adsz nekem azzal, hogy..."
"Azt szeretem benned legjobban, hogy..."
"Sokat jelent számomra, amikor..."
Mindenki megkapta a kis cetlijét, és hirtelen olyan boldogok lettünk... Egy csomó kollegámtól ugyanazokat a gondolatokat kaptam vissza, amit én is adtam neki. S a legtöbb esetben nem általánosságokról volt szó, hanem konkrét közös pontokról, apró személyiségjegyekről, ami másnak is feltűnt. Annyira felkavart, hogy az utolsó ebédnél már egy falatot sem bírtam enni, csak kotorgattam a villámmal a krumplipürét, aztán hazáig csöndben ültem a kocsi hátsó ülésén. Elvoltam a gondolataimmal.

Ma reggel ért a meglepetés, amikor kiderült, rajtam kívül mindenki szerint szörnyű volt az egész, mert nem fogócskáztunk és vidámkodtunk, hanem konfliktusokat boncoltunk és időnként el is pityeredett valaki. Van, aki szerint most rosszabb a csapat és több a konfliktus, mint volt. Pedig azok eddig is ott feszültek, csak nem vettünk róluk tudomást. Az pedig elég nagy baj. Szerintem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr806822901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

68941 2008.04.16. 23:33:52

nahát, de szívesen dolgoznék egy ilyen cégnél...vagy most így hirtelen ez tört rám! Szerintem, le kell tisztulni nekik is, bennük is,hogy rájöjjenek a dolgokra!! :)

verbeka 2008.04.17. 07:22:32

Mi lehetett az oka annak, hogy aki kiborult az kiborult? Talán ilyen mondatok születtek: "Sokat adsz nekem azzal, hogy nem köszönsz vissza." "Azt szeretem benned legjobban, hogy állandóan táppénzen vagy." "Sokat jelent számomra, amikor végre hazamégy."

2582 2008.04.17. 08:21:05

verbeka :)))

Jodi 2011.08.27. 00:43:30

Ho ho, who wlouda thunk it, right?

Takeo 2011.08.27. 15:50:50

Thanks guys, I just about lost it loonikg for this.
süti beállítások módosítása