- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Jel vagy egészséges para?

2008. április 16. - Antibaby
Kicsit megfáztam még szombaton a nagy melegnek hitt nemmelegben, de elmentem csapatépíteni. Halogattam a bepakolást, elég lesz az utolsó pillanatban. Dris meg derékig bent a szekrényben, aztán előmászott, kezében három doboz gyógyszerrel. Betette őket a táskámba, mutatta is, itt lesz az oldalzsebben, ha kell. Tudja, amikor vidékre utazom, mik történhetnek velem, s jó, ha fel vagyok szerelkezve.
Még mindig meglep az extra figyelmességeivel és gondoskodásával, pedig mindig is ilyen volt. Mondtam is neki: na jó, elvehet feleségül, látom, hogy jó anyja lesz a gyermekeimnek.

Így indultam neki. Tele a lakásvásárlási és esküvői tervekkel. Tervekkel? Azt mégsem mondanám, inkább csak ott van a levegőben, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne.
A két nap falun aztán megtette hatását. Érdekes, milyen rövid idő alatt kizökkentem az itthoni problémákból. Pedig igen fárasztó lelkizésekkel telt a csapatépítés, nem nagyon jutott idő és energia magánéleti kérdéseken agyalni. Talán emiatt léptem kicsit hátrébb, hogy távolabbról nézzek vissza magunkra. Vagy csak az elköteleződés kapujában természetesnek és egészségesnek mondható para tört rám?
A fura az, hogy úgy volt, én elutazom, s amíg nem vagyok itthon, Dris bemegy a polgárjenő hivatalba, hogy elindítsa a házasságkötéssel járó adminisztrációt. Egyelőre csak formálisan gondoltuk, munka után beszaladva, aláírás, lakáshitel, aztán kb. egy éven belül megtartanánk a vágyaink szerint megkreált vacsorát vagy bulit is. Első este beszéltünk telefonon, hogy mi volt. Semmi. Nem ért rá bemenni, viszont ráért venni egy új biciklit (a harmadikat). Második nap bement, de nem találta ott az illetékest. Ma is bement, de végigállhatatlanul hosszú sor kígyózott, úgyhogy feladta. Dris egyébként nem szokott megbeszélt "feladatokat" ellinkeskedni, és azt is tudom, hogy szeretne belevágni. Nincs rá semmi okom, hogy bármiben is kételkedjek, ennek ellenére fura gondolatok törtek rám. Úgy éreztem, az, hogy nem jött össze a bejelentkezés, valami jel. Bár lehet, hogy mindenkiben lejátszódik valami hasonló, amikor már közeledik az "elköteleződés" dátuma. Minden apró dologról azt gondolja ilyenkor az ember, hogy figyelmeztetések? "Állj meg, nézz körül és higgadtan dönts!"
Nem tudom. Annyit tudok, hogy furcsán érzem magam azóta. Lehet, hogy visszarázódom hamar, de az is, hogy most valami fontosra fogok rájönni. Drissel nagy az összhang közöttünk, ez nem is kétséges. Tehát ez az egész rólam szól, csakis rólam, magammal kell lerendeznem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr156822897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

93305 2008.04.17. 09:59:17

En a masodikra tippelek (egeszseges para). Szerintem ez tok termeszetes. Talan azert, mert vegleges (legalabbis alapbol annak tunik). Nalam az eskuvo utani napon tort ram a frasz, "mit tettem" mottoval, pedig mar 8 eve együtt elunk. De azota sem adtam be a valast es megnyugodtam. :-D

27731 2008.04.17. 11:05:16

ehh, ezek jó jelek, hogy vannak érzései és azokkal viaskodik! teljesen természetes egy ekkora élethelyzetváltáskor :-) és még milyen kafa parák várnak rátok! :-) (http://newrim.freeblog.hu/archives/2007/04/09/previously_on_The_Wedding/) de mind-mind csak mulatnivaló semmmiség lesz _utána_, illetve az idő múlásával, hidd el! Hagyj neki is egy kis érzelmi teret megemészteni a megemészthetetlent:-)

2582 2008.04.17. 11:22:40

Newrim, félreérted, nekem vannak paráim, nem neki. Igazából te vagy a harmadik, aki fordíta érti, úgyhogy biztos én írom rosszul, de hiába nézegetem a szöveget, nem tudom máshogy megfogalmazni, a tartalom torzulása nélkül. Szóval: Az, hogy három napig nem sikerült bejelentkezni, elgondolkodtatott engem, vajon nem "isteni" jel-e ez. Ő szeretné és nem aggódik. Nekem lettek fura gondolataim, ahogy vidékre mentem pár napra, és ahogy belegondoltam, hogy mit is csinálunk. Persze hülyeség, neki van igaza, semmi nem változik.

2582 2008.04.17. 11:33:56

Newrim, elolvastam a sztorid. Hát, nem semmi. :) Remélem, azért ekkora trauma nálunk nem lesz, rossz belegondolni is.

27731 2008.04.17. 11:59:16

végülis mindegy ki parázik. mert ilyenkor szerintem mindenki, aki nem az meg vagy hazudik vagy már rutinból nyomja ;-) szóval együtt izgulunk veled/veletek. jó ez ám nagyon! :-)

2582 2008.04.17. 12:25:29

"rutinból nyomja" :) ez jó. köszi, newrim.

29694 2008.04.17. 12:38:35

Pont tegnap beszéltünk róla, hogy az esküvőnk előtti napon próbált szerezni a(z azóta) férjem egy vezeték nélküli mikrofont és bármelyiket kapcsolta be, az egyik sem szólalt meg. Ezután megkérdezte a pali, mihez kéne, mire a férjem büszkén mondta, hogy hát esküszünk, erre a pali csaknem keresztet vetett és fokhagymáért kutatott, majd levágott neki egy előadást arról, mekkora lúzer az, aki elvesz egy nőt feleségül... :D Pedig én ott sem voltam. :D
süti beállítások módosítása