- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Anával

2008. április 18. - Antibaby
Szerda óta nem jutottam még odáig, hogy leírjam, végre találkoztam Anával, mármint végre beülősen, végre hosszan beszélgetősen. Fáradtan, lassan felfogósan, de majdnem feloldódósan. Mondjuk Ana nem az a típus, akiből harapófogóval kell kihúzni a válaszokat, és abban a röpke 4 (uhh!) órában, amit elcseverésztünk, eléggé megvillantotta magát. Nem nyalás, nem bók, hanem tény, hogy egy rettentő izgalmas, érdekes, csodálatra méltó embert ismertem meg benne. A hétköznapi történetei nekem szinte tanmeséknek tűntek.
Na és az meg hihetetlen, hogy egy pillanat alatt férfivé váltam a társaságában. Magam is meglepődtem. Ana rezegtetett pillákkal kért, (mivel ő vérbeli antifeminista) hogy rendeljem meg neki a kaját és mindenképpen én intsek a pincérnek, és én kommunikáljak vele, mert ha neki kell, ott fogunk meghalni étlen s szomjan, az tuti. Édes volt, nevettem nagyon, és élveztem, hogy én vagyok a "határozott", pedig ez nekem meglehetősen fura szereposztás.
Jól éreztem magam, s örülnék, ha lenne folytatás. Gondolom, ezzel minimum 8615. vagyok a sorban.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr566822907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

4651 2008.04.18. 09:55:21

Jajjj, irulok-pirulok, még azzal együtt is, hogy a bók részről én azt gondolom, minden emberben van valami izgalmas, érdekes és csodálatra méltó, csak nem mindig vesszük észre (és általában emiatt változnak szörnnyé az emberek, de ez egy másik történet). Folytatás lesz, majd bevésem és én is megírom az estét, amint odajutok. :) Köszönöm szépen, a mindent!

4651 2008.04.18. 10:11:17

Ja és, azt azért ne hagyjuk ki, hogy te meg feminista vagy és egyáltalán nem esett nehezedre. Ha hozzám hasonló antifeminista "hülyével" vagyok, akkor kicsit leizzadva ugyan, de összeszedem magamat valamennyire. :) De melletted könnyű volt önmagamnak lennem.

2582 2008.04.18. 10:27:15

na jó, mégsem fejez ki ez a szmájli mindent. Persze, mindenkiben van valami érdekes és izgalmas, de te magad is tudod, hogy sokan körülrajonganak. Ennek van valami oka, valami különlegesség... majd szólok, ha rájöttem a titokra. :) Örülök, ha lesz folytatás, s én is kibontakozom majd úgy igazán. :) Ezt veheted fenyegetésnek. Az tény, hogy feminista vagyok, de ahogy meséltem, ez nem jelenti azt, hogy szeretem magamról ragadni a kezdeményezést, legalábbis egy olyan helyen, mint egy étterem, nem. :) Félénk feminista, olyan kategória létezik? :)

39397 2008.04.18. 18:01:21

Bocs, belekotty: pedig Ana, totál nem tűntél olyannak, aki leizzadva szedi össze magát ha akar vmit :)

4651 2008.04.19. 13:14:59

Félénk feminista simán létezik. :) A munkámat anyatigrisként védem, félretéve a személységem összes defektjét. Ha az a feladatom, hogy megoldjam a bejutást, akkor megoldom minden további nélkül. Viszont, ha én mennék el moziba törött lábbal, fele ilyen határozottan kezdenék neki, hogy hahó itt vagyok, be szeretnék menni. Ahogy magamat nem annyira tudom eladni, mint a munkámat. Azt pik-pak simán, mert hiszek benne. Na, de nem ide blogolok. Kifejtem a blogomban.
süti beállítások módosítása