- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Azt hiszem, szegedem szeretet

2008. május 10. - Antibaby
Ritkán érzem vidéken, hogy kevés a két nap. Nem azt mondom, hogy nem vágynék vissza kb. a 3. este Budapestre, de itt még lenne mit nézni, kipróbálni. A tegnap esti séta még inkább nyomasztó volt, de lehet, hogy ma rózsaszín szemüvegben ébredtem, mert az első nappali, városon keresztülrohanós élmények alapján nagyon tetszik Szeged. Valószínűleg tisztább, élhetőbb, nyugodtabb, mint a főváros, de én nem tudnék ilyen helyen élni, turistáskodni viszont remek. Nagyon sok szép épületet láttam, különböző korokból, és hát ugye azok a gyengéim. A legjobb viszont a vendéglátás. Az első este meglepően tapasztaltuk, hogy hamburgereseken és egyetemistákkal teli kocsmákon kívül nincs nyitva semmi, de aztán több kifogástalan (értsd: kifogástalan) helyet is találtunk. Ilyen pl. a Roosevelt téri Halászcsárda, vagy még sokkal inkább az Alabárdos étterem, ami hű, meg ha, meg minden. Olyan jó arc pincéreket fogtunk ki mindenhol, hogy már önmagában ezért érdemes volt odautazni. A messze földön híres Virág Cukrászdának is adtam egy esélyt, de a somlóijuk nem győzött meg igazán. Még lesz második kör, hátha csak rosszul választottam.
Tulajdonképpen szerintem körbejártuk teljesen a várost, még a munkáltatóm szegedi telephelyét is megkerestem, hogy megnézzem közelről. Szerintem nem vagyok ép. Csak arra kevés a két nap, hogy igazán átvegyük a hangulatot. Hogy ne kelljen továbbmenni, hanem ücsöröghessünk 3-4 órákat egy padon, ha az szimpatikus.
A legújabb kedvenc nyelvbotlásom: "szegedik szeretet?" :)
Folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr476822967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

26032 2008.05.10. 22:10:07

A Halászcsárdát mi is megjártuk, bár nálunk volt kavarodás, de a pincér tényleg jó fej volt. Mit ettél? Az Alabárdossal szemeztem, ezek szerint csak be kellett volna mennünk! A Virág cukrászdában javaslom inkább a fagyikat, ha azt szereted. További jó Szögedelést nektek! :)

28768 2008.05.10. 22:32:12

A legendás Virágban már lecserélték a cukrászokat. Mellette van viszont az A Capella, ahol egy régi Virágos cukrász dolgozik. Na ott olyan is az íze mindennek, mint a 90'es évek Virágjában (javaslom az áfonya-joghurt fagyit, gimis korom kedvenét :-)) És még valami: a leszámolós cukrászda a Z. Nagy. Bár nincs jelentősége, csak a tények kedvéért :-)

mouser 2008.05.11. 00:55:13

a leszámolás nem a virág cukrászdához köthető, az z.nagyéknál történt. (ahova egyébként inkább a helyiek járnak, nem túristalátványosság, mint a virág) de a legtutibb fagyit 10-15 éve még a palánkban adták.

72833 2008.05.11. 01:06:59

a virágban a fagyikelyhek az igaziak, a sütijük szerintem átlagos (és drága), viszont van egy olyan hangulata a helynek... ott még egyedül is szerettem elücsörögni, főleg kinn, a téren. Szeged gyönyörű, és ma már nagyon bánom, hogy a szépségei nagy részét csak akkor láttam meg, amikor már késő volt (értsd: végzős voltam). Hiányzik. Érezzétek jól magatokat/remélem jól éreztétek magatokat.

2582 2008.05.11. 15:36:35

Már itthon. A Virág második esélye helyett a Capellába mentünk reggelizni (fura, hogy ott egy kávézót/cukrászdát hívnak így), jó volt, jó volt, de azért nem elájulós hely. Viszont ez a nagy tér, sok-sok teraszos kávézóval nagyon tetszik nekem. Olaszországi és németországi emlékeimet idézte, ráadásul vasárnap reggel nagy csend volt és tűzött a nap. Utóbbi nem járt meleggel, sőt, úgyhogy a fagyi mindenképpen kimaradt. mouser, oechee, köszönöm a javítást, és bocs, nekem teljesen a Virág család rémlett. Megnézem, hogyan javíthatnám a szöveget.

68941 2008.05.11. 23:15:03

Szia, mi nagyon szeretjük Szegedet! És igaz, hogy csak átutatózba vagyunk ott mindig 2-3 órát, a Roosevelt téri Halászcsárda az olyankor mindig a törzshelyünk. Van egy tejivó (rétesbolt) is nagyon jó reggeliző, és mi a Virágot is preferáljuk. Valamint sok jó üzlet van, ahol egészen jó ruhákat, CIPŐket lehet egészen emberi áron beszerezni :)

Nelly 2008.05.12. 10:54:48

egy règi nyàri tàbor erelyèig voltam ott ès èletreszòlò baràtsàgot kotottem emberekkel. A Dugonics tèr best of ever ucsorgèshez, nèzelodèshez meg szokokùt bàmulàshoz :D

2582 2008.05.12. 11:35:30

Nelly, ha a Dugonics tér azonos a Dugóval, akkor ott most káosz van, letakart szökőkút, és mintha átépítenék a teret, vagy nem tudom... nem csak ülni, de állni sem nagyon lehetett. :)

Kriszti 2008.05.16. 16:07:52

A letakart szökőkút olyan mint egy cirkuszi sátor :) Én is szeretem Szegedet, félig ott lakok :) És az A Capella tényleg jobb mint a Virág - sütiszempontból.

esztis...* 2008.05.18. 09:13:09

Antibaby.. én mindig azt nézem a dugonics téren hogy mikor nyit már meg a cirkusz:) tényleg olyan, mint a cirkuszos sátrak és üdvözlet utólag is szerény városunkban:)

Grizzly 2011.08.27. 06:42:43

I have been so belwideerd in the past but now it all makes sense!

Lilly 2011.08.27. 06:43:15

It's like you're on a msiison to save me time and money!
süti beállítások módosítása