- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Gondolat-kísérlet

2008. május 27. - Antibaby
A CotCot-on találtam rá Szédültborbála ötletére: egy hétig írogatta a szeretem/nem szeretem listát, amelyre apróságoktól nagyobbakig mindenfélét felvett. Eljátszottam a gondolattal, én mi mindent sorolnék fel, de hirtelen egyik kategóriába sem jutott eszembe 2-3 dolognál több. Kedvet kaptam, hogy én is figyeljem az érzelmeimet, gondolataimat egy egész héten át. Kíváncsi lettem, mi jön ki, az örömök vagy a rossz dolgok lesznek-e túlsúlyban. (A Gondolat-kísérlet címet nem értem, meg azt sem, miért írták kötőjellel, de meghagyom így.)
Az én listám:

Szeretem:
- a szökőkút / kerti locsoló finom permetét
- ha elsírom magam egy zenétől
- a szép tárgyakat, épületeket
- az irodagépek hangját
- a forró fürdőt
- a frissen nyomott újság / könyv illatát
- a páros számokat, páros dolgokat
- a szimetrikus, vagy páratlan, de szimetrikus alakzatba rendezhető dolgokat
- nézni a gyerekeket a parkban, fagyizóban, mindenhol
- ha az ölébe hajtom a fejem, és a hajamat birizgálja
- arra ébredni, hogy a párom nézi, ahogy alszom
- a mosolyára és napsütésre ébredni
- a nyári, hajnali Budapestet, amikor már világos van, de még nincs senki az utcán
- a Radio Café műsorait reklámozó spotokat
- a friss kenyeret mustárral
- autózni, utasként, zenét hallgatva, a tájat bámulva és ábrándozva
- az európai filmeket
- bizonyos pukiszagokat
- minden bénaságával együtt az "Igazság ára" című tévéműsort

Nem szeretem:
- a szivacs (főleg szárazon) érintését
- a műszaki cikk boltokban a sok csipogó hangot
- rúzsfoltos csésze látványát
- a kézcsókot
- az egyszerre buta és rosszindulatú embereket
- felesleges kacatokat vásárolni / raktározni otthon
- az eltúlzott romantikát, szentimentalizmust
- pókokat, bogarakat, békákat, egereket, csúszómászókat
- az alkohol vagy más tudatmódosítók hatása alatt levők társaságát
- ha lemaradok a film elejéről, vagy ha nézése közben meg kell állítani
- a nagyon felnőttet játszó tiniket
- a sportközvetítések "hangját"
- a szexualitás túlzott ábrázolását mindenhol, s ezzel való manipulálást
- az építkezésekről, autókból kifütyülő, obszcén megjegyzéseket tevőket
- ha valakin két nap egymás után ugyanaz a ruha van
- ha valakin majdnem mindig ugyanaz a ruha van
- ha a "miért vagy vegetáriánus" témában kérdezgetnek
- a kéretlen sales-es telefonhívásokat
- a váratlan vendégeket
- az önző alaptermészetű embereket
- a Jóban Rosszban főcím-zenéjét

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr116822981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

17197 2008.05.27. 17:50:36

Két-három dolognál több nekem sem jut eszembe, talán azért, mert az agyam lekorlátozza a csak "megengedhető", jó tulajdonságokra. Ha hagyom, akkor nekem is kijönnek érdekességek. például: - ahogy fő a kotyogós kávé. - amikor megtalálom egy régi kopott grafitceruzám - epret enni egy hosszú kirándulás után a hegy tetején - a régi könyvek poros illatát - azt a szagot, ami gitározás után van a kezemen

6782 2008.05.27. 20:18:32

A ruhás dolgot mondjuk nem értem, de amúgy szimpatikus lista! :)
süti beállítások módosítása