- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Pöttyös Panna

2008. június 22. - Antibaby
Borzasztó bénán érzem magam, sorra jönnek ki az arcomon ezek az izék... először csak valami nyom belülről, aztán dudor, végül mintha új fejem nőne, aztán kénytelen vagyok nekiesni. Mire az egyik elmúlik (bár tuti szerkentyűm van hozzá), előbújik a következő. Törtem a fejem, mi változott az elmúlt héten, amitől így ellepte a fejem a sok pattanás, de semmit nem csinálok máshogy, mint azelőtt... hacsak... hacsak azt nem, hogy nem a VegaFood-tól rendeltem az elmúlt 8-10 napban. Attól lehet? Ennyit számítana a tiszta kaja?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr576823077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zs 2008.06.23. 11:14:58

mi az a tuti szerkentyu?

5535 2008.06.23. 11:28:50

Szerintem ennyit számít, igen. [Semmi ítélet, de] amikor hazamegyünk, minket is 1-2 nap alatt belepnek a ragyák.

2582 2008.06.23. 15:46:02

zs, Magnapress. Pici mágnes, sok mindenre jó.

72409 2008.06.23. 23:25:44

és tényleg hat neked? megnéztem az oldalukat, és látom migrénre, ízületi fájdalmakra is ajánlják, ami nekem nagyon jól jönne. bár gondolom, pattanásokra picit használod. és nem találtam árakat, ki tudnál segíteni? bocs, hogy információnak használlak. :))

2582 2008.06.24. 07:22:35

aa, pattanásokra, sebek gyorsabb gyógyulásához, orrduguláshoz, izomlazításhoz, enyhébb fájdalmakhoz segít a kicsi is, de durvább ízületi fájdalomhoz már a nagyobbakra van szükség, meg azokat párosával adják (É, D pólus). Alapvetően nem olcsó mulatság, de ha azt vesszük, mennyi gyógyszerre, kenceficére költ az ember az évek alatt... a mágnes meg örökké mágnes marad. Egyébként, ha megveszed a kisebbet, utána beszámítják egy nagyobb vásárlásakor. Én a kicsit 38-ért vettem, egészségpénztárból, fokozatosan nő az ár a mérettel, a legnagyobb szettek akár több százezrekbe is kerülnek.

89441 2008.06.29. 11:22:57

Hát ha tiszta ételeket eszel, akkor azok tisztítják a szervezetet. A pattanások, meg a többi ragya azok mind azért jönnek ki, mert a szervezet elraktározta a szemetet... Aztán mikor tiszta dolgokat visz be az ember, akkor ezeket elkezdi a szervezet is kipucolni... :) Egyébként az is elég az ilyen kelések előjöveteléhez, ha csak a szoszéd beszerelte a wifit, vagy valami más kramancot lőnek ki az éterbe. Ezt észre se vesszük, de a szervezet érzékeli és igyekszik alkalmazkodni hozzá... :) Gouranga!
süti beállítások módosítása