- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Vacakol a laptopom

2008. június 28. - Antibaby
már napok óta. Nem tudok netezni, nem tudok kommenteket kiengedni, s elolvasni sem. Nem tudok posztolni, ez itt most csak egy csalafintaság eredménye, mindjárt kivág a csudába. Rajta vagyok az ügyön, de a megoldásig csend lesz.
Egyébként mától 16 napig addig alszom, amíg jól esik, arra megyek, azt csinálom, amit csak akarok (feltéve, hogy nem kerül pénzbe, haha), úgyhogy legyen nekem gépem, de gyorsan, mert begurulok.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr546823083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

19110 2008.06.28. 11:15:13

Nem is értettem, miért nem írsz. Na akkor pihend ki magad, és azért ha tudsz, kattints a blogomra, mert most erről az alvás dologról eszembe jutott egy rövid bejegyzés-ötlet. :-)

29810 2008.06.28. 11:19:04

Tudok segíteni?

2582 2008.06.28. 23:16:07

kaptárlakó, láttam főoldalon, mindjárt rád kattanok és elolvasom. pazzo, köszönöm, kedves vagy, de szerintem valaki közelebbről majd megszán és újratelepít mindent. Remélem, az elég lesz és minden működik majd rendesen. Dris gépe viszont pont akkor javult meg, amikor az enyém bedobta a törölközőt, s bár ezen nincs rss-em meg ilyenek, de a legfontosabbakat azért elérem.
süti beállítások módosítása