- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

A harmadik illatos post

2008. július 21. - Antibaby
Egyszer már írtam róla, hogy nem igazán szeretem a mesterséges illatokat. Nem vagyok az a típus, aki illatosítót rak a lakás minden zugába, a természetes illatok vagy akár szagok sokkal barátságosabbak számomra. Azt is leírtam már, hogy ha megkreál(tat)hatnám egyszer saját parfümömet, feladatba adnám, hogy a laborban a zuhanyzás utáni tiszta bőr illatát teremtsék meg, üvegezett formában.
No, most belefutottam valamibe, ami elgyengített. Pár napja az Avon Senses Lagoon fantázianéven futó tusfürdőjét használom, és fürdés után olyan illatú a bőröm, mint a tiszta tengerben való úszás után. Vicces lehetek, ahogy ülök a monitor előtt és szagolgatom magam. (Megnyaltam (:, nem sós - sajnos.)

Ezt a bejegyzést nem szponzorálta senki, csak a puszta lelkesedésem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr936823135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

61709 2008.07.21. 11:56:46

nálunk a nyelvtudományi intézetben annyira jó illata van a szappannak, h minden órán a kezemet szagolgatom :)

19110 2008.07.21. 15:25:21

Ez jó! :-) Én tavaly nyáron voltam valahol messze egy barátomnál, és amikor elmentem zuhanyozni, találtam ott egy sima, hagyományos, olcsó szappant. Félretettem az agyonreklámozott tusfürdőmet, és azt vettem igénybe. Olyan illata volt, hogy visszajött a gyerekkorom minden csibészsége, az a sok kilométer, amit bebarangoltam, az a rengeteg por, amit esténként lemostam magamról szünidőben, meg az a sok karcolás, horzsolás, amit csípett a szappanos, meleg víz. :-) Próbáltam valami hasonlót keresni, és a tescóban találtam tesco gazdaságos szappant fillérekért, és olyan isteni, nosztalgikus illata volt, hogy azonnal vettem belőle vagy nyolcat. Azóta is azokkal zuhanyzom, pedig ott van karnyújtásra a Denim, meg a Nivea for men tusfürdő, de hiába... :-) Tudom, hibbant vagyok. :-D

bthsbln 2010.04.16. 20:27:55

xoGbbn zogildycjquw, [url=http://vphlpcbyxvgc.com/]vphlpcbyxvgc[/url], [link=http://jztfkvsryufr.com/]jztfkvsryufr[/link], http://nbkaehvwvrpc.com/

Keyaan 2011.08.26. 15:21:58

That saves me. Thanks for being so snsieble!
süti beállítások módosítása