- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Freeblog-os mozizás: Wall-E

2008. július 23. - Antibaby
- Wall-E!
- Eva?!



Tündéri film volt. Szerintem inkább felnőtteknek való, mint gyerekeknek, esetleg mindkettőnek, mint az animációs filmek többsége. A történet törzse viszont szerelmi és "milyen lehet a jövőnk, ha tönkre tesszük a Földet" jellegű, sok iróniával (és Rubik-kockával, hogy örüljünk), ezt egy gyerek talán annyira nem érzi át.
Wall-E a Földön maradt utolsó robot, préseli az ember nyomában maradt szeméthalmokat. Szegényke nagyon magányos, egyetlen társa a filmtörténelem első aranyos csótánya. Wall-E magánya egészen addig tart, amíg meg nem érkezik Eva, a feltűnően csinos, Ora Ito dizájnnak látszó modern robot, hogy növényi élet jeleit keresse.
A többit nem mondom el, de meg lehet nézni a moziban. Nem mondom, voltak unalmas percek, vagy csak én voltam annyira fáradt, hogy gyakran ásítoztam, de összességében nagyon jópofa kis felnőtt mese, pláne a mostanában gyakori forró teás, téli pulcsis nyárestekre kiváló.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr646823147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

39790 2008.07.24. 09:28:49

hihi. na, én az első ásítás után teljesen elaludtam és csak az utolsó két percre ébredtem fel :D szerintem borzasztó unalmas, bár kétségtelen, hogy az eleje - amíg egyedül van wall-e -, döbbenetesen jól van megcsinálva.

36729 2008.07.24. 09:48:00

nem, valóban voltak unalmas percek és azt a disney kezének tudtam be... a pixar-os poénok, kis apró szösszenetek viszont zseniálisak, látni kell, nem kérdés :)

19110 2008.07.24. 10:09:43

Pedig még jól körbe is néztem, hogy kit ismerek, de nem láttalak. Én eléggé elöl, balra ültem többekkel. Na majd legközelebb.

2582 2008.07.24. 22:41:39

Kaptárlakó, én láttalak, de nem néztél rám, nem kerültünk szemkontaktba, aztán egyszercsak hirtelen eltűntél (gondolom, lehuppantál valahova). Egyébként lehet, hogy azért nem láttál, mert piros ülésen piros ruhában, piros táskával az ölemben, és éppen piros szemekkel ücsörögtem. :)

67331 2008.07.25. 07:11:49

szerintem sem volt valami extra a sztori, de a képek és a kis pixaros szösszenetek mindenért kárpótoltak :)

19110 2008.07.25. 12:49:40

Ó hát ha terepszínű vagy, akkor biztosan nem látlak. :-) Na sebaj, majd legközelebb jobban figyelek (képzelem hány másik embert nem vettem észre - hű de kínos).
süti beállítások módosítása