- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Mamma Mia! Anyám borogass!

2008. augusztus 02. - Antibaby
Csak magamat szidhatom, hogy ez lett a mai napból. Hogy 4 órát töltöttünk egy semmiről sem beszélgető társaságban, ahol a másodpercek óráknak tűntek, várva, hogy eljöjjön az idő, amikorra mozijegyünk van.
Mindenki, vagy legalábbis nagyon sokan mondogatták a baráti, ismerősi körben, hogy kétszer-háromszor is megnézték a Mamma Mia!-t, meg hogy olyan jó, hogy amikor vége lett, nem akartak felállni a székből, és hasonlók. Eredetileg eszembe sem lett volna elmenni rá, de egyre kíváncsibb lettem, milyen csodából maradok ki. Az első negyedóra után már éreztem, hogy ez nem csak, hogy nem lesz a kedvenc filmem, de nagy valószínűséggel nem fogom kibírni a végéig. Rettentően szenvedtem, s lelkiismeretfurdalásom lett, hogy még két embert belerángattam ebbe a szituba. Szerencsére tök jó fejek voltak, nevettek rajta, hogy hogy kitoltunk magunkkal. A felénél meg már azon, hogy ez a film biztos csak paródia, a saját maga paródiája, más nem lehet. Ez a felismerés azonban nem volt elég vicces ahhoz, hogy a végéig kitartson. A második 50 percet már szabályosan végigkínlódtam. Pedig imádom Meryl Streep-et, ahogy mondani szokták, felőlem a telefonkönyvet is felolvashatja, mert akkor is csak jó lehet, de a mai után azt mondom, táncolnia inkább nem kellene. Pierce Brosnan-nek meg énekelni nem.
Fejhangon visítozó nők, elcsépelt poénok, erőltetetten egymásbaszőtt jelenetek, díszlet-görögország, bakik és ráadásul zenés film alatt gyakran akadozó hang, ami a mozi hibája lehet... épp csak néhány pukis poén hiányzott.
Egyébként szeretem az Abbát, pl. az olyan filmekben, mint a Muriel esküvője. Jókedvűvé tesz, de ebben a formában, ahogy a Mamma Mia! képzelte, tömény nyál és idétlenség. Inkább elborzaszt, mint kikapcsol.
Mamma Mia! Szó szerint.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr676823161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

72833 2008.08.03. 08:23:49

Én nővéremmel néztem meg, és nem bántam meg. A történet nem volt szerintem sem nagy durranás, de talán nem is az volt a lényeg, hanem a zene - nem tudom, mennyire tudod, hogy ez eredetileg musical, amit 1999-ben mutattak be, és Amerikában igencsak sikeres. Brosnant nagyon fura volt ilyen szerepben látni. Ahhoz hogy nagyon élvezzem, persze kellett hozzá az is, hogy majdnem minden számot ismerjek, ha nem is mint a tenyerem, de majdnem :) Néha vissza kellett fognom magam, nehogy elkezdjem én is hangosan énekelni, mert na, az biztosan hamis lett volna :D

2582 2008.08.03. 09:36:43

Igen, tudom, hogy a musical-t filmesítették meg, és az Abba-számokat is ismerem.

nezsike 2008.08.03. 10:16:11

végre valaki! én kezdtem magam rosszul érezni, amiért én vagyok az egyetlen, akinek nem tetszett a film ... borzadály szerintem. kisvirag, én pl. láttam a musical-t New York-ban és eléggé szeretem az Abba számokat, de azt hiszem ez volt a két fő tényező, amiért ennyire nem tetszett a film.

68941 2008.08.03. 10:30:57

Szia, mi annyira élveztük, lehet, mert a zenék a kedvencek, lehet, mert tudtuk, hogy buta, kis csöpögős "amerikai álom" mozira ülünk be, de mi nagyon jól elvoltunk a film alatt. És ahogy írtam utána róla, egészen megdöbbentő volt, hogy a nép tapsolt a film végén :) meg közösen, hangosan énekeltünk...nyári limonádé! Sajnálom, hogy neked negatív :(

r- 2008.08.03. 14:45:42

a film amugy ennek a remakeje http://www.imdb.com/title/tt0062767/ nezsike ne aggodj, joparan be se hajlandok ra ulni, igy pl en se, mar az elozetese alapjan szurrealis elmenynek gondolok egy ilyen filmet, amiben az abbaszamok osszekoto elemeket, es bar kaptam egy linket http://href.hu/x/6kdf tovabbra se ertem az abbat, mmint nem tagadom, h siman dudolom, ha eppen az jon elo a radiobol, de musicalt se jutna eszembe megnezni, csak mer' abba antibaby: ezekszerint vegignezted a filmet vegul? mert sztem akkor egy hos vagy:)

2582 2008.08.03. 16:18:43

Végig. Az vagyok, egy hős. :) Még soha nem jöttem ki moziból a film vége előtt, pedig jó sok filmet láttam már, régebben kimondottan nagy mozizósnak számítottam.

88448 2008.08.04. 09:18:44

Én is örülök, hogy akad még valaki, aki nem pisilt maga alá a gyönyörűségtől miközben nézte a filmet. Alig bírtam ki, merthogy én sem jövök ki filmről, ha már beültem. Ráadásul a szombat esti program felé vezető úton is ezeket a zenéket kellett hallgatnom, úgyhogy ez eléggé rá is nyomta a bélyegét az este további részére. :)

sztimacs 2008.08.04. 14:41:34

én csak azért nevettem végig az elejét, mert a mögöttem ülő fiatalember a nadrágomba borította a chipszet, és ettől röhögőgörcsöt kaptam. amúgy tényleg popcornmozinál is kevesebb. nem hiszem, hogy valaha is önként megnézem még egyszer. :)

r- 2008.08.04. 16:12:05

ja, regen en is minden konyvet vegigolvastam, de ma mar nem, en ha igy vesszuk, nagy konyves voltam regebben, meg most is, de ma mar lelkiismeretfurdalas nelkul felbehagyok egy barmi miatt olvashatatlannak iteltet, szoval az, h te vegignezted a filmet, az nagyon tisztesseges dolog volt toled, de cseppet se irigylendo:) persze kellenek hosok

2582 2008.08.04. 19:51:03

(Volt már olyan, nem is egyszer, hogy egy film végig nagyon fura volt, már-már gondolkodtam rajta, hogy otthagyjam a csudába, aztán az utolsó percekben jött valami olyan infó vagy fordulat, amitől az addigi másfél óra is értelmet nyert.)

81939 2008.08.04. 20:50:01

Hát én magáról a musicalről kijöttem (egyáltalán hogy jutott eszembe elmenni...), a filmet nem mertem már bepróbálni. Pedig _tényleg_ szeretem az abba számokat dudorászni, Görögországot IMÁDOM, Meryl Streepért meg feltétlenül rajongok. Minden neki se jöhet be :)

24757 2008.08.04. 20:56:52

off: Dear Antibaby! Van neked itt egy kis meglepetés: http://href.hu/x/6kej Remélem örülni fogsz neki. :) Gouranga!

SAndi 2008.08.04. 22:54:47

A paródiával nem jártatok messze, én is annak vettem, és így végül még jól is éreztem magam. Az első 10 perc alatt mondjuk döbbentem ültem a székemben, hogy ajajajaj, de aztán már Pierce Brosnant semmiképp nem tudtam komolyan venni és onnantól kezdve könnyesre röhögtem magam. És ami érdekes, hogy az édesanyám, akinek a fiatalkorában ezek voltak a nagy slágerek, ő is azt mondta, hogy neki az tetszett a legjobban, hogy Meryl Streep szemében azt látta egész végig, hogy mindjárt elneveti magát. Szóval szerintem ez egy józenés, jó kis komédia volt. :)

bogi 2008.08.05. 09:07:03

Hát örülök, hogy nem én voltam így vele egyedül, de anyámmal és nagynénémmel mentünk megnézni (ők ketten totál ABBA-nemzedék, 41-43 évesek, én 22, de én is szeretem őket), naszóval a harminckettedik percben (néztem az órát, mert a tizedikben fogadtunk anyámmal, hogy meddig bírjuk...), tehát a 32. percben kijöttünk a filmről. Nem bántani akarok senkit, de akinek ez bejött..., na inkább nem mondok semmit; ízlések és pofonok ugye. Mindenesetre most úgy három hónapig nem hallgatok ABBA-számokat, mert a film jelenetei ugranának be és azt nem tudnám elviselni...

38951 2008.08.05. 11:21:04

Akkor már tényleg inkább Muriel, vagy még inkább Priscilla. Az Abba nagy király lehetett Ausztráliában. :)

30445 2008.08.05. 22:07:56

Végre-végre. Én sem szerettem, és akkor még jólnevelt voltam.

Lári 2008.08.05. 22:24:24

Én megnéztem és tetszett de személyes okokból. Az a jelenet, amikor a nők együtt futnak és énekelnek, szerintem valami erőt hordoz magában, még ha tele van humoros képekkel, akkor is. Engem anyu öltöztetett, amikor férjez mentem és a filmbéli anya-lánya elválás ezt juttatta eszembe. Tényleg ízlések és pofonok.

anyu(ha) 2008.08.07. 17:43:12

- sose járok moziba, tévét nagyon ritkán nézek, hát nem vagyok egy nagy filmbuzi. - véletlenül csőstül jöttek rám ennek a filmnek a (megrendelt?) kritikái, kivétel nélkül csupa jót írtak róla, ez már nekem eleve gyanús, utálom a közönségsiker filmeket meg könyveket, pedig akár jó is lehetnek - az ABBA az egyetlen együttes, amit feltétel nélkül imádok (nemzedék, ja) - Meryl Streep telefonkönyv-kategória nálam is - nem szeretem a musicalt, ráadásul láttam egyszer egy musicalt, amiben egy másik telefonkönyves táncolt, Glenn Close, na attól kiborultam teljesen szóval mindent összevetve (plusz blogbejegyzés) inkább nem nézem meg :)

36729 2008.08.11. 10:27:25

antibé, hálás köszönet. a mamma mia-n hetek óta gondolkodok, de jól éreztem, ezek után tuti nem nézem meg. kezdtem magam helikopternek érezni, hogy csak nekem gyanús ez a "remekmű" és nem rohanok eszeveszetten a premierre.

74706 2008.08.21. 23:38:09

Én kijönni azért nem akartam a filmről, de nekem se igazán jött be, pedig a sok jó kritika után azt gondoltam, hogy jó lesz. Azért annak örülök, hogy neked is a Muriel esküvője jutott eszedbe! Az egy jó film! ;-)

20753 2009.01.28. 20:06:48

Tegnap este néztük meg és emlékeztem rá, hogy láttad, visszakerestem és szinte szó szerint azt írtad amit én írnék. Én is azon gondolkoztam, hogy ez most önparódia, vagy mi?

2582 2009.01.28. 21:28:55

Ezek szerint a filmes és a zenei ízlésünkben is van átfedés. :)

adrienn 2010.04.07. 18:14:41

basszátok meg már bocs ennél nincs jobb film a viláégon pedig én csak 13 éves voltam de ennél job filmet halljátok pff nehezemntalálnék!!!!!!!!!!!!

lzpdcy 2010.04.16. 12:32:30

VWhp9J wsngnyxenhby, [url=http://ebhuhuqqphdv.com/]ebhuhuqqphdv[/url], [link=http://spptdxsxqzox.com/]spptdxsxqzox[/link], http://ecvlnshjwanx.com/

Tangie 2011.07.04. 02:12:00

That addresses several of my cocnrnes actually.

Lorin 2011.07.04. 21:08:24

Check that off the list of things I was cnoufesd about.
süti beállítások módosítása